Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kak Salina

Tempahan daripada Kak salina , bagi saya kalau nak design untuk template yang simple2 ni memang mencabar... sebab dah biasa bunga2 hehehe...
Kak sally mahukan template yang bertemakan Working Mom yang busy... eceh... kak sally minta saya gabungkan a few item... macam lapto untuk tunjukkan blogging mom... dan botol susu untuk ibu yang penyayang... hehehe... jadi semua item2 yang diminta saya gabungkan dalam header...
Kak salina juga mahukan unsur2 emas dan kerawang untuk melambangkan kemelayuan gitu... hehehe Wanita Melayu mesti suka dengan emas dan kerawang kan?
ini watermark kak sally... suka sangat dengan sauh kapal... hehehe agaknya kak sally ni bekerja di syarikat perkapalan kot... agak je... hehehe

Simple badge untuk Kak sally... dengan elemen2 yang diminta...

Signature untuk kak sally... Kak sally minta ada elemen rama2... dan ini lah hasilnya... Diharapkan Kak sally berpuas hati...

Terima kasih akk kerana sudi tempah template dengan sha...=)
Untuk gambaran yang lebih jelas... Jemputla ke blog Corat Coret Keyphochee...

2 Comment (s):

  1. @~Athirah's Aunty~
    Terima kasih sis... tak dela pandai sangat... tapi boleh la untuk cari side income sikit2... alhamdulillah...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™