Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Chocolatte House

Template make-over.. order daripada pemilik chocolatte house, sis zilla homemade coklat... tak sabar nak tunggu sample yang sis zilla bakal send kat saya... nak rasa juga home made choc macam mana... sebelum ni saya duk makan coklat cadbury aje... hehehe

Dah namanya blog yang menjual coklat... of course la temanya mesti ada coklat kan... sis zilla nak tema yang girly, roses dan mesti ada coklat...

dan ini adalah template pertama yang saya gunakan kartun2 sebagai penghias header... baru nak cuba2... tapi kartun tu saya tempah asing... sebab tak pandai lagi nak lukis tudung... bila la nak pandai ni... hehehe... jeles betul dengan kak wansteddy n kak eya... mereka ni sangat pandai lukis tudung untuk kartun2... huhu..

ok! dah lebih dah selitan iklan... hehehe... untuk melihat gambaran yang lebih jelas blog coklat ni... jemputla ke blog dia... coklat2 kat sana pun nampak sangat menyelerakan... dan gambar2 sangat jelas dan nampak bersih...boleh la order sekali bagi penggemar coklat...
ini badge untuk sis zilla...
dan ini pula watermark untuk sis zilla...
dan ini signaturenya...

Terima kasih ya sis... sudi order template dengan sha... semoga bisnes akan sukses dan maju... amin...

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™