Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Kak Laila

 Template make-over diorder oleh Kak Laila, merupakan seorang pengedar makanan kesihatan... shaklee... Saya pun dah jadi pemakan shaklee secara tegar untuk meningkatkan kualiti air susu yang bakal diberikan kepada Khalis... cerita ini saya bakal upload , tengah cari idea ni nak taip... bila dah ada idea, buka je lappy terus blur...

Kak Laila memilih konsep Autum, nak ada falling leaf, warna coklat keperangan, dan ada swirls. Konsep nak simple and easy.. hehehe memang mencabar,,, saya ni kalau design yang custmer request tak tercapai dek akal saya nervous sikit... hasilnya seperti kat gambar kat atas... nak paparan yang lebih jelas... Jemputla ke blog Kak Laila... Sekarang kak Laila ada wat contest tu... hadiahnya... CD Maher Zain... hehehe saya nak join nanti...

 Ini badge untuk Kak Laila... nak letak gambar anak dia... just saya perlu hias letak swirls dan background warna coklat...
 dan ini pula signature Kak Laila... Kak laila nak namanya dan ada swirls atas bawah... semua idea Kak Laila ya...
Ini pula signature Kak Laila... sama juga nak swirls dan tulisan sahaja... nak paparan lagi jelas.. pergi tengok kat blog kak Laila... sebab signature ni gabung warna putih n hitam...

Terima kasih ya akk... sudi tempah template dengan saya... semoga akk berpuas hati dan bisnes terus maju... nanti nak join Contest tu... hehehe

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™