Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-over : Order daripada Cha

Template make-over... order lagi sekali daripada Cha peminat bukit bukau... hehehe peminat warna hijau... suka benor warna hijau... Memang mencabar nak design template untuk cha... sebab... cha mahukan... warna hijau... then nak simple se simplenya.... macam mana nak buat tu... satu lagi... Cha nak templatenya nampaknya macam Wordpress... huhu... saya cuba design juga... harap Cha suka...

Jom la melawat blog Cha untuk melihat gambaran penuh... ada macam wordpress tak? =p sila2 bagi pendapat...

6 Comment (s):

  1. bery bery simple but really nice.. yehaaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. waaa hijauuuu...huhu chanteqqq...;) suker suker hijau nih...ahaha mcm hany punyer plak kan kemain gembira

    ReplyDelete
  3. saya pun peminat blog cha.. dan saya pun suka hijau.. canteknyaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™