Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Template Make-Over : Order daripada Mama Najlaa

Sebenarnya order ni dah lama siap... tapi... tak upload2 lagi... blog gallery dah tutup... sekarang ni saya akan mula upload semua order2 daripada customer di blog ni pulak... ini adalah order kedua daripada mama najlaa... terima kasih kak lela... sudi jadi customer tetap saya... sangat2 hargai...

Kali ni kak lela pilih tema pink.. tapi awal2 kak lela dah bagi warning tak nak pink yang lembut2... nak yang garang2 gitu... hehehe disebabkan saya ni tak pandai sangat nak blend warna yang terang2... saya minta kak lela pilih sendiri warna yang dia suka... kak lela nak template 3 column... dua2 belah kanan... dan ada roses dan love...[sebab kak lela nak tema kasih saya...]
dan ini lah template yang saya dah siap design, kalau sesiapa yang belum visit lagi blog kak lela... jemput la ke blognya...
ini pula blog badge kak lela... saya ambil daripada header aje... sebab rasa macam bentuknya unik...
ini pula watermark kak lela... kak lela cakap macam kuih bakar [yummy...sedapnya...] saya ambil bentuk yang sedia ada dan lakukan sedikit perubahan untuk mendapat bentuk macam ni...
ini pula... kak lela punya signature... kak lela nak bunga rose diselit2 pada huruf2... saya terbayangkan macam ni... alhamdulillah.... tepas macam kak lela bayangkan... ini lah hasilnya...

Terima kasih kak lela... sebab sudi order dengan sha... jasa mu akan ku kenang... eceh...

4 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™