Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order by Best Shoppemania

Assalamualaikum W.B.T


Best Shoppemania adalah blogshop yang menjual pelbagai produk kecantikan dalaman dan luaran. jamu dan kosmestik. Juga pakaian serta servis seperti hartanah, perakaunan dan sebagainya...

Blog ini memang 100% business...:) campuran diatara perniagaan servis dan perniagaan runcit.:)


Full Layout


Kak Gee... pemilik kedai maya ini...:) seorang yang sangat2 lemah lembut gitu...:) memilih warna tema oren...sebab dah ramai sangat pilih pink katanya...tapi... saya suggest supaya kak gee pilih warna peach...dia setuju...jadi proceed dengan warna tema peach...:)

Kak Gee mahukan doll dan artwork sebagai penghias blog beliau. saya pernah post entry kat sini
pasal doll yang saya lukis untuk beliau...:)

Kak gee mahukan konsep yang comel2 dan juga berlatar belakangkan seolah2 seperti sebuah kedai tapi tak nampak macam kedai...:) hehehe disebabkan Kak Gee banyak menjual produk... jadi saya cuba imbangkan kecomelan dengan serius... hehehe polkadot biasanya digunakan untuk tema bayi kan...jadi ada element comel gitu...manakala...renda2 tu biasanya ibu2 suka untuk menghias rumah kan...[ini pendapat saya la] maka gabungan itu terhasillah template diatas...:)

Selain itu... Kak Gee juga mengupah saya untuk memasukkan nama2 produk dan data2 produk dalam blog beliau dalam bentuk jadual supaya nampak lebih kemas dan teratur... hampir 2000 nama2 produk yang harus saya masukkan...alhamdulillah...siap dengan jayanya...:)

dan nama2 produk serta servis diasingkan dan diletakkan pada sidebar kiri dan kanan [bahagian ini menampakkan template ini special sikit...:)

Watermark, blog badge dan signature
Item2 untuk kegunaan web. saya ekstrak daripada blog design supaya nampak selaras...:)

Terima kasih Kak Gee... kerana sudi menempah template design dengan saya ya akk...:) semoga bisnes akk terus maju...:) amin...

nanti boleh la roger2 saya kalau ada yang tempah lagi...:)

hm... anda semua jemputla ke blog Best Shoppemania ini... macam2 ada...dan harganya berpatutan... dah murah sikit berbanding pasaran...:) ada kosmetik, jamu, perfume, macaroon...dan macam2 lagi...

Blog ini masih dalam pembikinan lagi ni... Kak Gee dalam proses memasukkan data... tapi apa salah kita usha2 dulukan...:)
jemput2...

12 Comment (s):

  1. Ape akak buat memang terbaik... cun sangat.. ^_^

    ReplyDelete
  2. cantikkkk nye kak...wahhhh akhirnya...produk yg byk2 tu siap akhirnya...hehehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    respek sgt dgn wanita yg duk umah dan cari income dari rumah. Sangat suka dan saya sgt support.
    hehe. ala platform WP tak wat ker? hehehe

    ReplyDelete
  4. @QamaYayaHa ah qma...akhirnya siap...:) ngeh2... hehehe rasa berbaloi bila tengok data2 tu kemas...:)

    ReplyDelete
  5. @mommynana

    terima kasih sis...
    alhamdulillah...
    WP saya tak buat sis...

    tapi header dan item2 serta background buat la...
    kalau nak order...
    sis kena install sendiri...:)
    sebab saya tak mahir lagi dengan WP... kial2...:)

    ReplyDelete
  6. Arini baru dapat baca post nie..... baru blk dr Perak adik ipar kawin....
    Anyway, thank sgt2 kat whitey mommy atas design yg sgt canteque... i like... harap dpt bekerjasama lagi next2 time...
    thanks atas kesabaran anda yew menyiapkan blog sy.
    Sama2 doa agar our business berjaya ya...

    ReplyDelete
  7. cantik sangat dik. adore ur works

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™