Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order by CPM Honey Nurhaliza

Assalamualaikum W.B.T
:)
Khalis kurang sihat...
jadi banyak masa digunakan untuk melayan kerenah dia...:)
kalau tak sihat...memang manja nya 3 kali ganda berbanding biasa...
setiap masa nak ibunya ada kat sebelah...
hisap susu tak henti2...
Kehidupan sebagai ibu ini...anak mesti diutamakan ...:)

*************************************
Saya Publish salah satu daripada blog design yang saya baru siapkan..:)
Order daripada CPM Honey Nurhaliza...:)
Seorang mama moden yang Vogue ...
Beliau sedang menanti kelahiran anak ke-3...
[mungkin dah bersalin kot...sebab due datenya semalam... harap semuanya dipermudahkan...]

Beliau juga merupakan seorang business woman dan freelance make-up artist...:)
Seorang yang jelita ok... kalau tak percaya pergi tengok kat blog dia...:)
hehehe...
Kalau pertama kali tengok...wajahnya persis Datuk Siti...

Full Layout
Kak Honey memilih tema keluarga bahagia... dan berlatarbelakangkan taman yang diberi nama Qasehku Honey. Seorang romantik...dan cara luahannya pun saya dapat rasa...dia seorang wanita yang bahagia disamping keluarganya...:)
Pink tidak ketinggalan...
untuk menaikkan seri pink...saya gabungkan dengan warna putih...:)

Alhamdulillah... Kak Honey Suka...

Terharu saya dengan entry daripada Kak Honey... yang merupakan salah satu pembakar semangat...gembira sangat tau perasaan...bila klien kita berpuas hati dengan apa yang kita buat...:)

Watermark
Watermark....saya buat simple...ambil bunga daripada taman Qasehku Honey tu...:) Saya bagi 3 Copy yang berlainan warna...:)
Signature
Signature untuk Kak Honey... Alhamdulillah...Kak Honey Suka...




Blinkie

Blinkie ni saya design tersasar daripada saiz asal...kerana kak Honey request nak mata kelip2... kalau buat kecik2...tak nampak....jadi sainya kalau tak silap 200X270px... lebarnya memang dah ok...cuma saya tinggikan...:) supaya muat 5 ahli keluarga...

Badge

Badge untuk exchange link ataupun untuk pengiklanan...:)
Contest By CPM Honey... Klik Banner untuk Join...:)
Kak Honey mengadakan satu contest , Contest Skin Care by CPM Honey Nurhaliza. Sesiapa berminat boleh la join contestnya...hadiah menarik...:) saya pun berkira2 nak join...tapi malu pulak nak tayang muka...:) hehehe sebab dah lama ni tak titik beratkan pasal penjagaan wajah...:)

Terima kasih Kak Honey...
Kerana percayakan sha untuk design blog Kak Honey...:)
Semoga Kak Honey bersemangat untuk berblog...tambah pulak dengan kelahiran Baby Ke-3 ni...
dan juga Bisnes semakin sukses...:) amin...:)

4 Comment (s):

  1. Yeahhaaa!! COmel!! Comel!! CoMel!! Gud job mommy.. CPM Honey memang santek.. :D

    ReplyDelete
  2. Cantikkkk sangat! I adore your design..:)

    ReplyDelete
  3. cantik sgt...kalau mintak buat header camni bape yer mommy..?

    ReplyDelete
  4. wah cantiknyer.....sgt2 teruja bila tgk

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™