Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Design Order By Syuhada Catalyst

Assalamualaikum W.B.T :)

Dah lama tak mengupdate blog...
tak cukup masa...
sebab nak siapkan blog design yang diorder terdahulu sebelum bulam Ramadhan ni...
minta2 dapat la menyiapkannya...
then bulan Ramadhan boleh mula tempahan yang baru masuk pulak...:)
Insyaallah...

Sekarang ni...Hari2 duk fokus pada Khalis...pada Blog Design...hehehe
rasa macam tak cukup masa je...
time arrangement dah sedia ada kelam kabut.maka bertambah kelibut...:)

Sebab Janji tetap janjikan...
dah janji dengan most of customer nak siapkan sebelum Ramadhan...
kecuali yang saya tak janji dan juga yang lambat bagi feedback untuk sebarang re-design...tak dapat la saya nak nolong...
sebab saya tak boleh tunggu anda...saya kena terus sambung customer yang seterusnya...:)

***********************************************

Blog Design order by Syuhada Catalyst :)

syuhada ni masih lagi belajar...tapi at the same time jalankan bisnes dia sendiri...:) produk Virgin Coconut Oil... Kagum saya dengan remaja2 yang masih belajar tapi dah buat bisnes sendiri...
Zaman sekarang ni..Kuasa internet memang tidak dapat dinafikan...

Apa pun boleh membuahkan hasil asalkan pandai mengambil peluang dan bijak mencari jalan...:)

Full Layout
Syuhada mahukan template yang bertemakan simple tapi kemas...
pemilihan warna adalah warna tema bagi kebanyakkan produk VCO... Oren/Brick/Salmon.

Syuhada mahukan produk VCO menjadi sebagai penghias header beliau...:)
yang lain Syuhada serahkan 95% kepada saya...:D
syuhada mahukan yang formal katanya...
[adakah template ini kelihatan formal?? En suami kata : Nampak Class template ni... :p]
mungkin sebab bentuknya kot...:)

Watermark
Watermark untuk syuhada...:) saya ambil element swirls dengan bunga pada header...:) biar sedondong

Badge
dan ini adalah badge...produk VCO itu sendiri dijadikan badge dan trademark untuk bisnes syuhada ini...:)

Terima kasih  Syuhada... kerana sudi order blog design dengan akk...:)
dan memberi kepercayaan untuk akak designkan blog syuhada...
semoga bisnes makin sukses ya...:)

Sesiapa yang berminat dengan produk VCO... boleh la melawat blog Syuhada Catalyst untuk mencubanya...:)

9 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™