Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Blog Redesign For Delicious Cuppies

Assalamualaikum W.B.T :)

gigih saya menaip entry...ada beberapa blog design lagi yang saya tak publish
tak sempat...
[itu jela alasannya...:D]

Redesign Blog untuk Kak Mimie Delicious Cuppies...:)
Kak Mimie asalnya nak tukar Tab/Nav bar je kat blog dia... sebab ada customer yang tak nampak...
mungkin sebab warna sedondon dengan backgroundnya kot...
lepas tu...saya rasa macam nak ubah je the whole template...since kak mimie suka dengan tema asal...
jadi saya ubah reka bentuk ajela...touch up sikit2 :) eh...sikit ke...:)

Dibawah ni layout lama Kak Mimie...:)
Old Layout
Updated Layour
Dan ini layout baru Kak Mimie...
banyak bezanya...:)
saya design bagi kemaskan dan yang mana grafik saya masa saya peringkat beginner dulu saya dah upgrade sikit ke intermediate :)

dan yang paling special saya guna coding yang berbeza untuk Pages...:)
Jemputla ke blog Kak Mimie...kalau nak tahu cemana rupanya...:)

Tunggu Velvet dari Kak Mimie ni....sebelum Kak mimie pindah ke Melaka...
nak rasa dulu Kek Red Velvet dia...:)

Terima kasih Kak Mimie... kerana percaya kan sha untuk design semula blog akk...:)
selepas ini...dah full time baking...semoga Kak Mimie terus maju dalam business...:)

4 Comment (s):

  1. salam sha...

    tq so much for the cutest, prettiest blog ever!! hehehe... akk suka sesgt!! tq tq...

    ReplyDelete
  2. Bakat yg sangat2 luar biasa

    www.tetikusrusak.net

    ReplyDelete
  3. sha..kalau design camni brp sha caj? email kat are_lyn79@yahoo.com

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™