Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Kongsi] ; BACAAN AL-QURAN 30 JUZUK OLEH SHEIKH MISHARY RASHID ALAFASY

Assalamualaikum W.B.T
Bacaan 30 Juzuk oleh Imam Sheikh Mishary Rashid Alafsy ini sangat2 merdu di kedengaran saya..:)
Saya share kat sini ..:)








Sumber : Blog Captain : Resipi Rahsiaku

Untuk buat simpanan peribadi dan untuk dengar hari2...saya download dan simpan dalam laptop.
Surah Al-Waqiah yang saya mula2 download. Hari2 saya dengar...:)
daripada situ saya dah boleh hafal hampir separuh daripada ayat2nya..

Kalau anda berminat untuk download.
boleh Klik sini
Tafsir Al-quran

Pertama kali saya dengar bacaan dari pada Imam ini.
Hati saya tersentuh..:)
Sungguh merdu..Subahanallah..
dan kalau anda search di you tube...
Beliau mengimamkan solat... dalam beliau membaca ayat2 suci al-quran..
Beliau menangis... Hati saya tersentuh.. mendengar sendu beliau..
Allah hu Akhbar..
penghayatan beliau tentang makna2 ayat2 suci Al-quran itulah yang membuatkan beliau menangis...

_______________________

Jika anda berminat untuk mendengar bacaan oleh imam2 yang lain..
boleh klik disini
TV QURAN

Bacaan mereka sangat fasih dan merdu...
penuh penghayatan..
sehingga kita boleh dengar ada sendu didalam bacaan mereka..

Semoga Kita tergolong dalam orang2 yang baik dan mukmin...
Hajat hati saya yang utama...
nak sangat2 Muhammad Khalis Putra menjadi seorang tahfiz yang berjaya dunia akhirat..
Amin..
Semoga Allah permudahkan segala2nya bagi mencapai impian saya ini..

Semoga perkongsian saya ini bermanfaat...:)

9 Comment (s):

  1. mmg sedih n menangis dgr bacaan al-quran ni,terima kasih kerana share...

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing....merdu angat suara Sheikh ni....mudah-mudahan kita semua mendengar bacaan ini dengan iman....

    ReplyDelete
  3. Terasa ada keinsafan pada diri apabila mendengar bacaan Al Quran.Saya ingin mencari sesiapa yang sudi membawa saya ke jalan yg di redhai Allah.kepada sesiapa yg sudi membantu saya & membawa saya ke jalan yg di redhai Allah saya ucapkan ribuan terima kasih & semoga Allah sahaja yg membalas jasa.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum semua..
    bagaimana saya nak download bacaan al quran nie?

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum..boleh ke saya nak share knowledge yang anda ada untuk rakan2 saya?

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah......merdu sangat

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Akhi berkongsi 30 Juzuk ini. Jazakallah Khairan. :D


    Blog Al Quran

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™