Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Saleha Aurora

Assalamualaikum W.B.T

Saya masih lagi berhempas pulas untuk clearkan waiting list..:)
maklumla.. design ini memerlukan idea dan konsep yang berlainan bagi satu2 template...
Ambil masa la sikit kan... bestkan kalau boleh petik2 jari je dah dapat idea..:)

Dalam proses juga untuk mengupload semua portfolio.
walaupun sedikit fobia untuk upload dan publish.
tapi inilah salah satu medium untuk saya memberitahu bakal2 customer saya tentang design yang terbaru saya design.
Saya harap pihak2 tertentu hormatilah hasil kerja orang lain.
Malas nak cerita panjang. Senyum je..:)

Portfolio pertama untuk sesi ini..:)
Blog design yang ditempah oleh Saleha Aurora. :)

Mungkin ada yang sudah mengenali beliau dan mungkin ada yang belum.
boleh la berkunjung ke blog beliau.:)
Kak Saleha ni tinggal di Singapura :)
Blog beliau berkisarkan tentang kehidupan harian beliau sebagai ibu kepada seorang puteri..:)
dan juga perkongsian ilmiah bagi manfaat semua reader blog beliau.:)

Full Layout
Blog design ini Kak Saleha serahkan kepada saya untuk design.
Kak Saleha memilih Doll beliau dan puterinya sebagai penghias header.
Warna Dark Violet adalah pilihan beliau dan juga mahukan konsep elegan & Sweet :)
Hasilnya adalah seperti diatas.
Others Item
Watermark, blog badge, dan signature saya design sedondon dengan blog design beliau :)

Terima kasih ya Kak Saleha..kerana sudi tempah blog design dengan saya..:)
Jom melawat blog kak Saleha..:)

___________________________________________________________________________
Hasil kerja ini dilesenkan kepada Saleha Aurora untuk kegunaan di blog beliau. Manakala hakciptanya adalah milik Whitey Mommy©. Sebarang bentuk meniru, copy, paste, crop dan editing adalah tidak dibenarkan sama sekali. Jika berminat, sila hubungi saya untuk menempah. Mengambil Harta Intelektual  tanpa kebenaran pemiliknya adalah dikategorikan sebagai mencuri. Melainkan dinyatakan ianya adalah percuma. 
___________________________________________________________

7 Comment (s):

  1. Cantik design yg dibuat. Mesti Kak Saleha suka...

    ReplyDelete
  2. ye saya sangat SUKAAAA!!! thanks sha.. really talented.. =D

    ReplyDelete
  3. salam..

    kalau tempah satu berapa upah die??

    ReplyDelete
  4. salam sis...kalau nak macamana nak tempah? :)

    ReplyDelete
  5. assalam. sis.. sya pun nk tempah juga...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum sy nk tanya sikit sapa yg ambil upah design blog ni

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™