Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Syazana Azlin

Assalamualaikum W.B.T :)

Blog Design yang ditempah oleh Syazana Azlin..:)
saya panggil nana..:)
Nana tempah 2 blog design..satu untuk personal blog dan satu lagi untuk blog Bisnes dia..:)
Terima kasih sesangat.. kali pertama saya terima dua tempahan sekaligus dari seorang customer..:)

BLOG PERSONAL

Untuk Blog personal Nana.

Beliau mahukan gabungan warna coklat dan pink :)
Tema adalah comel2 tapi nampak mature sikit..
Full Template
Ini adalah hasil yang saya design untuk blog beliau..:)
photo beliau adalah sebagai penghias header dan saya selitkan elemen reben..:)
untuk background saya guna kan corak seolah2 fabrik..:)
Others item
Watermark dan signature nana request sedondon dengan blog design .
Blog badge nana request nak gambar MAC Lip gloss [gambar disediakan oleh nana :)]


BLOG BUSINESS

Blog Business nana ni diberi nama Khazanah Khaisya
Blog ini adalah milik bersama antara Nana dan juga Teman lelaki beliau..:) Khairil...

Blog beliau ini  masih lagi under construction..
Kedua2 pemiliknya masih sibuk dengan belajar... jadi belum sempat nak isi maklumat untuk perniagaan mereka..
Tapi akan dikemaskini oleh mereka tidak lama lagi..:)

Untung betulkan mereka.. muda2 lagi dah pandai berbisnes..:)
Masih belajar dah pandai generate income..:)
saya kagum dengan pelajar2 zaman sekarang.. ramai yang menceburkan diri dalam perniagaan online..:)
Sambil belajar sambil generate income..:)

Full Template
Nana dan Khairil mahukan design yang bertemakan elegan yang sesuai untuk perniagaan mereka..:)
Jadi hasilnya adalah seperti diatas.. sebabkan mahu kelihatan unisex.. jadi saya design tema simple dengan kerawang dan juga mainan warna.

saya hanya gunakan dua mainan warna . iaitu Gold dan hitam..:)
Kedua2 warna ini adalah pilihan Nana(Gold) dan Khairil ( Hitam)
alhamdulillah..
first draft dah diterima oleh mereka...tanpa sebarang adjustment..:)
Others Item
Blog badge dan watermark yang diminta oleh Nana dan Khairil..:)
Signature mereka Tak mahu..:)


Terima kasih buat Nana dan Khairil kerana sudi menempah blog design dengan akak.:)
Semoga Kalian berjaya dunia akhirat..
dan bisnes yang dijalankan sukses dan maju..:)

Jemputlah ke blog Personal Nana dan juga Blog Bisnes [masih lagi dalam proses untuk masukkan info] ..:)

3 Comment (s):

  1. haha. thank you kak! ramai betul puji header & blog lawa ni. haha. :D

    btw, nama dia khairil kak. bukan khairul. :)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™