Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Wishlist] : Baldu Merah Idaman Kalbu :)

Assalamualaikum W.B.T :)
Salam Aidiladha untuk semua rakan2 dan pembaca blog ni :)

Akhirnya...
Impian saya untuk makan Red Velvet tercapai juga akhirnya.
First time makan kek baldu ni...
Sedap...yang amat...:)

Kek yang saya tempah daripada Kak Mimie @ Delicious Cuppies dari hari tu lagi duk usha2 kat blog Kak Mimie. masa tu designkan blog untuk dia..:)
Kak Mimie dah nak balik menetap di Melaka untuk selama2nya..eceh..
jadi di kesempatan itu saya order kek ini sebelum dia balik Melaka..:)
Buat makan2 di hari raya kan..
Pagi2 dah breakfast makan kek ni..
Minum petang makan kek...
Punya la excited kan..:)

Khalis pun peminat kek. Hehe anak beranak pun makan la kek ni..
En. Suami kurang gemar kek tapi dia makan juga..
sebab kek ini konon2 advance birthday celebration...
Kalau Kak Mimie masih ada lagi kat KL sebelum 28 November ni..
Insyaallah nak order Cupcake Red Velvet pulak [dah jadi gian pulak dengan Red Velvet]

Red Velvet [Gambar ini saya minta kak mimie ambilkan sebelum dia send kepada saya. sebab saya tak de kamera..:) tak boleh nak ambil gambar...]
Red Velvet oh Red Velvet :p
Yang pernah makan mesti tahu rasa macam mana kan..:)
Rasa kek dia sangat sedap [tak tahu nak gambarkan macam mana selain daripada perkataan sedap ;p]
Cream cheese dia pun sedap...

saya makan dengan pelbagai cara... makan kek saja. makan cream cheese sahaja. makan semua sekaligus ;p
yang paling sedap, bagi saya.
kalau makan macam ni :
Makan kek, cream cheese dan strawberry bersama2 ...
terasa masam2 manis dan lemak...:)
SEDAP...

Memang puas hati order dengan Kak Mimie.. tengok strawberry dia besar2...:) sangat2 berpuas hati :)

Jika berminat untuk order juga dengan Kak Mimie...boleh contact Kak Mimie..
Bawah ni Contact Info Kak Mimie :)
Insyaallah anda akan berpuas hati :)
Kak Mimie ambil semua tempahan Kek untuk pelbagai majlis :)

Kak Mimie...terima kasih untuk kek yang sangat2 sedap ini...ada rezeki nanti nak order Cup cake pulak..:) Insyaallah...
Tertunailah hasrat dihati untuk merasa Red Velvet..:)

4 Comment (s):

  1. nk tempah cupcake red velvet utk bln 1 ni x? ada promotion tau. :)

    http://tehadessert.blogspot.com/2011/11/new-year-promotion-red-velvet-cupcake.html

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™