Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Sakura Shawl

Assalamualaikum W.B.T :)
Curi2 masa untuk upload portfolio yang masih belum diupload.
Saya pun dah terlupa turutan siapa dulu yang perlu di upload blog design :D
Lama sangat tertangguh. Inilah padahnya kalau selalu menangguhkan kerja.
Saya mohon maaf jika tak ikut turutan..:)
tapi saya akan upload dan promote blog2 yang saya dah siap install . Insyaallah...

Blog Design yang ditempah oleh kak Hyna Razak :) Pemilik Sakura Shawl. Merupakan blogshop yang menjual Shawl,tudung, produk kecantikan dan lain2 yang berkaitan dengan keperluan bagi seorang wanita :) [produk akan bertambah dari masa ke semasa :)]

Full Template
Ini Blog design yang saya hasilkan :) Tema yang Kak Hyna mahukan adalah vintage,
saya gunakan elemen lace sebagai tema utama.
dari segi warna.
Kak Hyna mahukan warna soft pink ala2 bunga sakura dan digabungkan dengan warna coklat.
Other Item
Watermark, blog badge dan juga signature untuk Kak Hyna. semuanya saya ambil elemen daripada blog design beliau.:)

Terima kasih Kak Hyna..
kerana sudi tempah blog design dengan saya..:)
Semoga Bisnes Kak Hyna sukses dan bertambah maju...

Jom melawat Blog Kak Hyna : Sakura Shawl :)
Produk yang popular dan semakin mendapat tempat dihati para pelanggan beliau buat masa ini adalah Set Chahaya Whitening . Boleh la lawat ke blog beliau untuk mendapatkan info lanjut :)

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™