Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Una Ukasyah

Assalamualaikum W.B.T :)

Blog Design yang ditempah oleh kak Una..:)

Kak Una merupakan seorang ibu kepada dua orang anak..:)
Kasyah dan Khalis.
Jadi Blog beliau adalah berkisahkan tentang kehidupan harian beliau sebagai seorang ibu...


Full Template

Hasil untuk Kak Una..
Kak Una merupakan peminat warna merah, pink dan putih.
Juga peminat bunga ros.

Saya design based on idea saya...
kerana kriteria yang diberi oleh Kak Una.
saya tidak dapat laksanakan...
Jadi untuk keseluruhan template menggunakan warna pink. dengan polkadot sebagai background.
dan dihiasi dengan bunga ros disekitar template.




Other's Item


Blinkie
Watermark, Signature, dan blinkie untuk Kak Una..
saya design sedondon dengan blog...

Terima kasih Kak Una..kerana sudi tempah blog design dengan saya...
Semoga Kak Una dan keluarga sentiasa bahagia dunia akhirat...:)
Amin...

Jom... Jom.. ke blog Kak Una..:)

___________________________________________________________________________
Hasil kerja ini dilesenkan kepada Una Ukasyah untuk kegunaan di blog beliau. Manakala hakciptanya adalah milik Whitey Mommy©. Sebarang bentuk meniru, copy, paste, crop dan editing adalah tidak dibenarkan sama sekali. Jika berminat, sila hubungi saya untuk menempah. Mengambil Harta Intelektual  tanpa kebenaran pemiliknya adalah dikategorikan sebagai mencuri. Melainkan dinyatakan ianya adalah percuma. 
___________________________________________________________

1 Comment (s):

  1. Ya Allah cantikkkkkkkknyaaaa. warna & bunga fevret same taste mcm saya jugakkk. :)

    nak jugakkkk.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™