Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

[Portfolio]: Blog Design Order by Mrs. Lady's Stylo

Assalamualaikum W.B.T :)

Blog Design yang ditempah oleh Kak Azrina :)
pemilik Mrs. Lady's Stylo..:)

Blogshop yang menjual beg, baju dan beberapa produk lain yang bakal diupload..:)
Beg2 di blog Kak Ina.. semuanya sangat2 menarik perhatian...:)
bagi saya designnya cantik..
dan sesuai untuk peringkat umur..
dengan harga yang dikategorikan sebagai mampu milik..:)

Kepada Fashionista, peminat fesyen dan peminat beg..
Sila2 ... Jemput ke blog Mrs. Lady;s Sylo


Full Template
Hasil yang saya design untuk Kak Ina..:)
pemilihan warna dan item untuk dijadikan header, adalah dipilih sendiri oleh Kak Ina..
saya hanya design dan susun mengikut kriteria yang diminta..:)
Kak Ina mahukan tema elegance dan sweet...



Kak Ina mahukan salah satu beg yang beliau jual dijadikan sebagai illustrasi...:)
Ada sesiapa yang berminat dengan beg diatas ni?
Saya akan mengadakan satu GiveAway... boleh la sertai..kerana salah satu hadiah adalah berupa beg diatas ni..:)


Others Item
Item lain seperti watermark, blog badge, facebook badge dan juga signature.
saya design dengan tema sedondon dengan blog design...:)

Terima kasih Kak Ina..kerana sudi menempah blog design dengan saya..:)
Semoga bisnes akak semakin maju dan sukses...:)
Amin..

Jemputlah ke blog Mrs. Lady's Stylo untuk cuci mata..:)

___________________________________________________________________________
Hasil kerja ini dilesenkan kepada Mrs. Lady's Stylo untuk kegunaan di blog beliau. Manakala hakciptanya adalah milik Whitey Mommy©. Sebarang bentuk meniru, copy, paste, crop dan editing adalah tidak dibenarkan sama sekali. Jika berminat, sila hubungi saya untuk menempah. Mengambil Harta Intelektual  tanpa kebenaran pemiliknya adalah dikategorikan sebagai mencuri. Melainkan dinyatakan ianya adalah percuma. 
___________________________________________________________

3 Comment (s):

  1. this all looks soooo nice! makes me want to order my very own customized designs tooo *korek tabung*

    http://www.liyanaznil.com/

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™