Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Rahsia Dx Lingerie.

Assalamualaikum W.B.T
sudah lama saya menyepi daripada bercerita tentang Elysyle Dx Lingerie . Bukan bermakna tak de cerita. Cuma maklumlah terkadang bila mood yang kurang rajin tu sampai . Semua benda pun tak boleh buat. Tambahan kesihatan yang tak mengizinkan membuatkan saya tak boleh nak buat semua kerja dalam satu masa.

Dx Lingerie ni sebenarnya bukan korset tau. Saya tak kata ianya korset kerana ianya sangat selesa. Biasanya kalau kita sebuat korset. Minda kita akan terfikir. Mak aih! Macam mana nak pakai, mesti ada tali nak jerut-jerut semua tu. Hehehe Mesti punya kan. Sebab itulah soalan yang selalu saya dengar. Tiada yang lain. Jawapannya. Dx Lingerie tak de tali untuk jerut-jerut ya dan Dx Lingerie adalah sama sekali BUKAN KORSET, ia adalah set lengkap pakaian dalam pembentukkan badan.

Sekali pakai confirm tak nak buka. Itu memang seringkali terjadi bila saya fiting customer yang berminat untuk mencuba dan mahu mengambil peluang untuk merasakan pengalaman memakai Dx Lingerie.

Tentang rahsia Dx Lingerie. Anda boleh baca pada gambarajah dibawah. Kalau saya bebel panjang-panjang pun tak menarik kalau tidak disertakan dengan gambarkan. so layan lah gambar dibawah ini ya.

Set Lengkap Dx Lingerie mengandungi 5 kepingan item seperti diatas ya. yang pastinya. Setiap satu item berfungsi secara berkaitan antara satu sama lain.

Sebab tu bila ada yang bertanya pada saya. Boleh ke pakai Long girdle sahaja? boleh ke pakai Waist Nipper sahaja? Boleh ke tak nak Bra tu? nak pakai Bra yang sedia ada. Boleh ke nak beli Body Shaper sahaja. Jawapannya memang boleh. Cuma kesannya tidak optimum atau dengan nama lain mujarab seperti mana anda pakai satu set lengkap. Kerana rahsia kesan yang mujarab ada pada setiap kepingan item yang saling berkaitan fungsinya.

Kebiasaanya bila customer bertanya. Saya kebiasaanya akan caddangkan untuk mereka mengambil Full set atau pun Twin Set. Kenapa nak untung ke?
Sebenarnya bukan mahukan keuntungan semata-mata. Tapi saya mahukan anda mendapat kesan yang optimum. Jika anda seorang yang ramping dan cuma ingin mengekalkan bentuk badan yang sedia ada. Boleh lah jika anda mahu pakai single set sahaja.

Tetapi jika anda mahu bentukkan semula, mengangkat mana yang jatuh dan menggeleber. Saya amat lah mencadangkan anda untuk menggunakan Set Lengkap Dx Lingerie. Anda pun puas hati dan saya akan guide anda untuk memakai dengan cara yang betul.

Pakai Dx Lingerie. Anda juga perlukan disiplinkan diri juga untuk pakai 8 jam sehari. Itu penting. Pada permulaan untuk bentukkan badan anda perlu konsisten memakainnya. Jangan risau kerana Dx Lingerie adalah sangat selesa. dan anda seolah2 tidak memakan satu set pakaian dalam pun bila anda sudah biasakan diri memakainya. dan yang penting sabar dan positif itu juga penting. A good result not coming for free. :)

Ok selesai, lain kali saya cerita lah tentang Dx Lingerie. Insyaallah kepada sesiapa yang berminat. Saya boleh berikan info sebanyak yang mungkin untuk anda faham. Boleh terus call saya di:

0148240118 (Sha)

Anda boleh fitting secara PERCUMA untuk rasakan pengalaman memakainya sebelum membeli.

P/S: Terima kasih kepada beberapa orang pembaca yang ingin tahu tentang Dx Lingerie. Seringkali bertanya pada saya :
"Whitey Mommy, tak de ke info terbaru tentang Dx Lingerie"

Jawapan saya : Ada... cuma saya belum sempat nak rangka. Banyak yang saya nak rangka. Supaya anda faham tentang produk. Mungkin suatu hari nanti saya akan ceritakan tentang peluang perniagaan pula. Perniagaan TANPA MODAL. siapa yang tak mahu memang RUGI!.

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™