Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tebus Supplement

Rentetan daripada entry yang saya tak sihat hari tu. Sakit yang tertahan. Satu kelemahan saya adalah saya tak suka makan ubat. Tak kisah sakit macam mana pun,memang saya tak kan makan ubat. Saya memang seorang yang suka mencari alternatif lain selain daripada ubat.

Sebab dah sakit sangat hari tu, saya pun terfikir nak tebus product voucher yang saya dapat daripada Syarikat Elken. Sebelum ni, memang selalu dapat product voucher, tapi saya hanya tebus supplement untuk Khalis sahaja. Diri sendiri dibelakangkan, bagi anak dahulu. Sebenarnya silap kan. Sepatutnya ibu pun tak boleh terlalu berkorban sampai abaikan kesihatan sendiri. Bila ibu sakit, siapa yang nak jaga anak bukan?

Ini Voucher Product yang saya dapat pada bulan lepas. Baik hati syarikat Elken ni, Income dapat, Product Voucher pun dapat. Siapa nak bagi product secara percuma macam tu je kan. Sebab tu, hati saya memang tak kan tinggalkan syarikat Elken ini. Ceewah, disebabkan tak larat sangat nak menapak ke stokis. Kak Win yang telah membantu saya untuk belikan semua produk-produk yang saya nak, yang berkaitan dengan apa yang saya alami.

Ini adalah jumlah product voucher yang saya dapat pada bulan lepas. Alhamdulillah... mungkin bagi kalian sikit je kan. Tapi bagi saya agak banyak ni, hampir RM900. Kalau saya design blog 3-4 blog baru dapat banyak ni tau. :)

Produk yang saya tebus dan tambahkan sedikit wang. Alhamdulillah, setiap sakit sebenarnya ada hikmahkan. Allah nak saya buka mata dan sedar yang betapa pentingnya nikmat kesihatan. Kalau kita tak jaga kita abaikan, nikmat sihat itu akan hilang. Masa tu, duit yang banyak pun sudah tidak bermakna. Yang paling penting, bila kita sudah tahu tentang nikmat kesihatan tu, kita jangan simpan sorang-sorang. Perlu sebarkan kepada kawan-kawan supaya mereka juga mendapat kesedaran. Kalau tak sedar juga, itu dorang punya pasal lah kan. hehehe. So saya sebar ni pada anda. Moga anda pun terfikir juga akan pentingnya menjaga kesihatan. Menjaga kesihatan juga bukan bermakna perlu ambil produk sebarangan. Perlu bijak memilih! Mahal itu sebenarnya kiraan no 2 yang penting kesan dan hasilnya.

Meh saya story sikit apa produk saya ambil.
Saya tebus Lactose-S dan Probyo. Produk ini memang saya sudah selalu guna. Tapi ini sebagai topup yang dah ada. Kegunaan Lactose adalah untuk cuci usus daripada sisa najis terlonggok kat dalam usus besar yang boleh mendatangkan toksin. Lactose memang terbaik. Makan aje memang membuang secara jayanya dan perut rasa macam kosong habis. Tapi jangan salah faham ya. dia tidak akan membuatkan perut kita memulas macam cirit birit tu. Dia akan bekerja secara slow and steady gitu. Bila sampai masa nak membuang dia akan keluar dengan mudah sekali.

Probyo pula adalah bakteria baik yang diperlukan oleh perut dan usus. Selepas kita dah clear semua dengan Lactose, kita makan Probyo untuk tambah bakteria baik dalam perut. Jadi complete sudah proses untuk detox. Perut pun sudah happy. Badan mesti rasa ringan.


IG6 ni.. saya beli untuk Khalis. Ini adalah supplement Khalis yang utama setiap bulan memang tak pernah miss sejak saya kenal Elken. :) Ini adalah untuk imunisasi. IG6 ini adalah colustrum ya, atau nama lainnya susu awal.

Disebabkan saya sesak nafas. Kak win cadangkan untuk saya ambil AOII, ini adalah molekul oksigen yang stabil. Produk ini adalah untuk memastikan oksigen dapat disampai ke setiap pelusuk badan dengan lancar. Jangan memain tau. Kekurangan oksigen dalam badan akan menyebabkan sel-sel tak dapat oksigen yang cukup, ini akan menggalakkan lagi pertumbuhan sel kanser. Nauzubillah. Minta jauh dengan sebarang penyakit kronik seperti itu.


Spirullina ini juga supplement yang mesti ada dalam rumah ini. Ianya kecil tapi mampu bertahan lama. :) Ini adalah makanan Alkali yang sangat diperlukan oleh badan. Bila kita terlalu banyak makan makanan yang berasaskan protein dan kurang makan sayur. Badan akan jadi berasid. Bila berasid. Mudah nak dapat penyakit macam-macam.
Kita boleh ikhtiar untuk mengelakkan penyakit. Tapi kekadang kalau Allah nak bagi ujian sakit. Perlu terima dengan redha. Insyaallah..


Ini adalah yang paling penting sebenarnya. Saya tidak pernah mengambil Live Extra sebelum ni. Kerana fikir, umur baru 27 tahun. Tak mungkin dapat sakit lagi kan. Sekali kena, padan muka sendiri. Perit kat bahagian dada sebelah kiri. Buatkan saya sendiri suspek yang jantung saya bermasalah. Jadi cepat-cepat bagi tahu Kak Win nak ambil Live Extra. Live Extra ni adalah untuk servis kita punya salur darah. Selama kita hidup pernah tak kita servis salur darah? sedar-sedar dah tersumbat. Itu yang bahaya,

Ironinya. cuba kita tengok kereta. Setiap 5000KM kita mesti tukar minyak hitam. Tapi kita hidup berpuluh tahun, tak de pun nak servis kita punya salur darahkan? Maknanya kita sayang kereta daripada diri sendiri. Saya agak terpukul dengan kenyataan itu. Tapi terpukul ke terpanah ke. Itu adalah hakikatnya. Kesihatan perlu dijaga dengan baik kerana saya masih ada anak kecil yang belum boleh berdikari untuk jaga diri sendiri. Nak juga tengok Khalis dapat anak dan main-main dengan cucu. Hehehe.

Last but not least adalah Dr Xeniji. Makanan untuk sel. Serius! ini makanan untuk semua golongan. Daripada bayi sampai ke warga emas. Semua boleh makan. Rasa dia masam manis gitu memang terbaik. Dulu kalau beli simpan buat perkasam. Sekarang dah mula makan dengan secara berdisiplin.

_______________________________________________________

Apa yang saya rasa sangat sakit. Sehinggakan saya tak dapat nak jaga Khalis, tak dapat nak siapkan kerja-kerja. Itu lah nikmatnya kesihatan. Alhamdulillah... Allah bagi jalan penyelesaian secara kita tidak sangka-sangka sebenarnyanya. Selagi berusaha, kita pasti akan temu jalan penyelesaian.

Info tentang produk-produk diatas saya akan ceritakan kemudian satu persatu. Semoga akan bermanfaat untuk anda semua. Insyaallah...:) Mungkin jika ada yang berminat nak dapatkan produk-produk diatas, boleh dapatkan dengan saya dengan harga VIP gitu. :)

15 Comment (s):

  1. Ok ek elken ni. Nina baru tru shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah sis. ok.. selepas saya consistent mula guna..:) Alhamdulillah...

      Delete
  2. selama ni saya pakai shaklee je. tapi nenek cakap spirulina elken bagus. dia makan sampai sekarang~

    ReplyDelete
  3. Halo,
     Saya Puan Elina Johnson, ELINA JOHNSON LOAN FIRM, di sini datang pinjaman asli yang akan mengubah hidup anda menjadi yang lebih baik, sebuah syarikat pinjaman pinjaman, Diberikan dan Berlesen untuk menawarkan pinjaman kepada individu, syarikat swasta dan orang yang memerlukan bantuan kewangan Dalam tahap keuntungan yang rendah sebanyak 2%.

    Saya Puan Elina Johnson, akan memberikan yang terbaik kepada penghormatan kami kepada semua pemohon yang sah. Anda tidak akan kecewa dengan saya dalam urusan perniagaan ini kerana syarikat itu akan memastikan pinjaman anda sampai kepada anda, ia tidak akan berakhir di sana, kami mempunyai pasukan expatrate yang memahami undang-undang melabur, mereka akan membantu anda, Memberi anda petua yang akan menguruskan pelaburan anda yang anda melabur pinjaman anda, jadi anda tidak akan bangkrut lagi dalam hidup anda dan tawaran hebat ini datang dengan pinjaman anda, Hubungi kami hari ini melalui e-mel elinajohnson22@gmail.com

    Perkhidmatan kami termasuk yang berikut:

    * Pinjaman peribadi
    * Pinjaman Bercagar
    * Pinjaman tidak berpagar
    * Hasil pinjaman
    * Latihan Pinjaman
    * Pinjaman ikrar pinjaman
    * Pembayaran pinjaman
    * Pinjaman pelajar
    * Pinjaman Komersial
    * Pinjaman Auto
    * Resolusi Pinjaman
    * Pembangunan Pinjaman
    * Pinjaman pinjaman Jabatan
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman pendidikan
    * Pelantikan patah

    Sila isi borang permohonan pinjaman di bawah dan kembalikan kepada kami untuk memberi kami lebih baik melalui e-mel:
    Elinajohnson22@gmail.com


    DATA PEMOHON

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Jantina:
    6) Status Perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Tujuan Pinjaman:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh lahir:
    Terima kasih,
    Puan Elina Johnson (elinajohnson22@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Halo, kami adalah PERKHIDMATAN KEWANGAN HARTFORD, pemberi pinjaman peribadi yang memberikan anda peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 1.5%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami boleh dipercayai dan memberi waris dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (hartfordfinancialservice@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Kami adalah organisasi yang ditubuhkan untuk membantu orang yang memerlukan
    Bantuan seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda melalui kewangan
    Masalah, jika anda mempunyai masalah kewangan dan anda memerlukan dana
    Memulakan perniagaan anda sendiri atau anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau membayar
    Bil, mulakan perniagaan yang bagus atau anda merasa sukar
    Dapatkan pinjaman modal dari bank tempatan, hubungi kami hari ini melalui e-mel
    Rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

     "Jadi, jangan biarkan peluang ini berlalu,
    Anda dinasihatkan untuk melengkapkan dan mengembalikan butiran di bawah ..

    Nama awak: ______________________
    Alamat anda: ____________________
    Negara awak: ____________________
    Tugas anda: __________________
    Jumlah pinjaman yang diperlukan: ______________
    Jangka masa pinjaman: ____________________
    Pendapatan bulanan: __________________
    Nombor telefon: ________________
    Adakah anda memohon pinjaman sebelum: ________________
    Jika anda telah memfailkan pinjaman terdahulu, di mana anda dilayan dengan jujur? ...

    Bertindak cepat dan keluar dari tekanan, kekacauan, dan cabaran kewangan
    Hubungi FIRM PINJAMAN REBECCA WILLIAMS hari ini melalui e-mel:
    Rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

    Data pribadi
    negara: Indonesia
    Nama: Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Telepon:+62 856-9328-4991
    WhatsApp:+62 856-9328-4991
    https://twitter.com/queen_jamillah
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rm 700juta dari Perusahaan Pinjaman Iskandar Lestari dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya dapat membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis saya lebih lanjut sehingga saya menyerahkan 2,7 miliar setelah melalui proses hukum saya transaksi telah disetujui oleh otoritas dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia saya dicapai dengan mudah. Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia karena Ms. Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi Pemberi Pinjaman ISKANDAR hari ini
    e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halo Setiap Satu, saya Puan Sara Carlos dari Maleysia, saya sangat gembira untuk memberi keterangan tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada Legit dan pemberi kredit kredit yang telah mengubah hidup saya dan seluruh keluarga dari rumput menjadi rahmat, daripada menjadi miskin kepada wanita kaya yang kini boleh bermegah dengan kehidupan yang sihat dan kaya tanpa tekanan atau masalah kewangan. Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan menafikan jumlah Rm 35,750 saya menjadi begitu terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi kredit kredit online yang tidak akan menambah kesakitan saya, maka saya memutuskan untuk menghubungi kawan saya Ahmad Mory yang baru-baru ini mendapat pinjaman internet dalam talian sebanyak $ 200,000 dari syarikat itu, kami membincangkan isu ini dan kesimpulan kami dia memberitahu saya tentang seorang wanita bernama Puan Cheryl Martins yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Firma Pinjaman Cheryl Martins. Jadi, saya memohon pinjaman sebanyak RM 950,000.00 dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1%, jadi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan yang dibuat mengenai pemindahan kredit saya hanya membayar untuk pemindahan pinjaman saya dan yuran pengesahan bank saya dan kurang daripada 5 jam pinjaman saya didepositkan dalam akaun bank saya. Jadi saya ingin memberi nasihat kepada setiap orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi beliau melalui: (cheril.martinsloanfirm@gmail.com atau Whatsapp (+2349014625526), ​​Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini saya berdoa agar Tuhan akan memberkati cheryl dan beliau farmish untuk perkara-perkara yang baik yang telah dilakukannya dalam hidup saya dan terima kasih kepada kesaksian mory Ahmad yang mengarahkan saya kepada syarikat ibu muslim yang benar yang setia, Anda juga boleh menghubungi saya di carlossara986@gmail.com untuk maklumat lanjut dan di sini adalah kenalan rakan saya juga ahmadrapa79@gmail.com yang memperkenalkan saya kepada Puan Cheryl Martins, Anda juga boleh menghubunginya

      Delete
  8. Halo Setiap Satu, saya Puan Sara Carlos dari Maleysia, saya sangat gembira untuk memberi keterangan tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada Legit dan pemberi kredit kredit yang telah mengubah hidup saya dan seluruh keluarga dari rumput menjadi rahmat, daripada menjadi miskin kepada wanita kaya yang kini boleh bermegah dengan kehidupan yang sihat dan kaya tanpa tekanan atau masalah kewangan. Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan menafikan jumlah Rm 35,750 saya menjadi begitu terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi kredit kredit online yang tidak akan menambah kesakitan saya, maka saya memutuskan untuk menghubungi kawan saya Ahmad Mory yang baru-baru ini mendapat pinjaman internet dalam talian sebanyak $ 200,000 dari syarikat itu, kami membincangkan isu ini dan kesimpulan kami dia memberitahu saya tentang seorang wanita bernama Puan Cheryl Martins yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Firma Pinjaman Cheryl Martins. Jadi, saya memohon pinjaman sebanyak RM 950,000.00 dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1%, jadi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan yang dibuat mengenai pemindahan kredit saya hanya membayar untuk pemindahan pinjaman saya dan yuran pengesahan bank saya dan kurang daripada 5 jam pinjaman saya didepositkan dalam akaun bank saya. Jadi saya ingin memberi nasihat kepada setiap orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi beliau melalui: (cheril.martinsloanfirm@gmail.com atau Whatsapp (+2349014625526), ​​Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini saya berdoa agar Tuhan akan memberkati cheryl dan beliau farmish untuk perkara-perkara yang baik yang telah dilakukannya dalam hidup saya dan terima kasih kepada kesaksian mory Ahmad yang mengarahkan saya kepada syarikat ibu muslim yang benar yang setia, Anda juga boleh menghubungi saya di carlossara986@gmail.com untuk maklumat lanjut dan di sini adalah kenalan rakan saya juga ahmadrapa79@gmail.com yang memperkenalkan saya kepada Puan Cheryl Martins, Anda juga boleh menghubunginya

    ReplyDelete
  9. Halo Setiap Satu, saya Puan Sara Carlos dari Maleysia, saya sangat gembira untuk memberi keterangan tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada Legit dan pemberi kredit kredit yang telah mengubah hidup saya dan seluruh keluarga dari rumput menjadi rahmat, daripada menjadi miskin kepada wanita kaya yang kini boleh bermegah dengan kehidupan yang sihat dan kaya tanpa tekanan atau masalah kewangan. Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan menafikan jumlah Rm 35,750 saya menjadi begitu terdesak untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi kredit kredit online yang tidak akan menambah kesakitan saya, maka saya memutuskan untuk menghubungi kawan saya Ahmad Mory yang baru-baru ini mendapat pinjaman internet dalam talian sebanyak $ 200,000 dari syarikat itu, kami membincangkan isu ini dan kesimpulan kami dia memberitahu saya tentang seorang wanita bernama Puan Cheryl Martins yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Firma Pinjaman Cheryl Martins. Jadi, saya memohon pinjaman sebanyak RM 950,000.00 dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1%, jadi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan yang dibuat mengenai pemindahan kredit saya hanya membayar untuk pemindahan pinjaman saya dan yuran pengesahan bank saya dan kurang daripada 5 jam pinjaman saya didepositkan dalam akaun bank saya. Jadi saya ingin memberi nasihat kepada setiap orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi beliau melalui: (cheril.martinsloanfirm@gmail.com atau Whatsapp (+2349014625526), ​​Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini saya berdoa agar Tuhan akan memberkati cheryl dan beliau farmish untuk perkara-perkara yang baik yang telah dilakukannya dalam hidup saya dan terima kasih kepada kesaksian mory Ahmad yang mengarahkan saya kepada syarikat ibu muslim yang benar yang setia, Anda juga boleh menghubungi saya di carlossara986@gmail.com untuk maklumat lanjut dan di sini adalah kenalan rakan saya juga ahmadrapa79@gmail.com yang memperkenalkan saya kepada Puan Cheryl Martins, Anda juga boleh menghubunginya

    ReplyDelete
  10. e_mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com
    WhatsApp Number::::::::::+601123759663

    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785k yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440k telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:+601123759663
    WhatsApp Number::::::::+601123759663
    e_mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete
  12. Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a Loan to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Loans at low interest rate.
    Interested people should please contact us on
    For immediate response to your application, Kindly
    reply to this emails below only.
    Whats app +918256953815
    mrwilliam751@gmail.com
    Please, do provide us with the Following information if interested.

    1) Full Name:………
    2) Gender:………
    3) Loan Amount Needed:………
    4) Loan Duration:………
    5) Country:………
    6) Home Address:………
    7) Mobile Number:………
    8)Monthly Income:…………………
    9)Occupation:………………………
    )Which site did you here about us…………………

    Thanks and Best Regards.
    mrwilliam751@gmail.com
    +918256953815

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™