Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Perkenalkan Blog design dengan Homepage

Assalamualaikum W.B.T.

Blog saya ni masih lagi dalam proses redesign. Selalu aje tertangguh , sebab sambil redesign blog sendiri sambil buat kerja untuk customer-customer.

Design blog yang baru ini. Saya buat Homepage, lebih mudah dan nampak tersusun, ikut produk yang saya jual dan juga service yang saya sediakan.

Jadi bila orang klik www.whiteymommy.com, homepage akan keluar dulu. Jadi senang bag visitor nak pilih bahagian mana yang mereka suka. Dx Lingerie ke, Blog design ke atau pun nak baca blog saya. Hehehe...

Idea ni sebenarnya dah lama saya dapat. tapi tak sempat-sempat nak buat untuk blog sendiri. Masa saya redesign blog Kak Mimie hari tu:


Ini gambaran homepage. saya senaraikan ikut kategori. Boleh juga bagi siapa yang berminat nak tempah. Boleh letak slideshow, kategori cerita bagi blog personal. dan kategori produk bagi yang buat bisnes.


Ini page bahagian dalam


Bagi yang berbisnes boleh pilih untuk Thumbnail view macam diatas ni. Senang nak pamerkan product ikut kategori kan.:)

Jika anda berminat untuk tukar kepada Homepage style. Atau bagi customer saya yang terdahulu nak tambah homepage pun boleh..:)

Mulakan langkah anda disini

sekian terima kasih...:)

5 Comment (s):

  1. Yaw....sungguh cantik. Baru best sha. Tak sarat sgt smpai xde ruang nk ltk. Heheee...thumbs up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu lah cha.. sha mencuba untuk minimizekn semua bendan ni..

      Delete
  2. Blog saya biasa-biasa aje sis..:)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™