Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kak Ayu : Selepas 40 hari pakai Elysyle Dx Lingerie

Saya memang teruja nak tahu perubahan daripada Kak Ayu ni. Saya kenal beliau secara online. Selalu jenguk-jenguk blog beliau sebab nak tengok perubahan. Hari ni beliau upload gambar dia selepas 40 hari pakai Dx Lingerie. Memang luar biasa. Terbukti keberkesanannya. Jom kita baca apa kata Kak Ayu tentang baju dalam luar biasa ini. Belum cuba belum tahu. Dah cuba sudah tentu hari-hari mau pakai. :)

Pandangan Hadapan

Pandangan Sisi
Gambar-gambar diatas adalah selepas 2 minggu Kak Ayu pakai Dx Lingerie. Sebab nak hasil yang cepat Kak Ayu gabungkan dengan pemakaian Elysyle Countour Gel. Ini adalah kata-kata dari Kak Ayu yang saya copy dari blog beliau.
Saya memakai DX LINGERIE pada 20 April 2012. 3 Mei 2012 genap 14 hari.
Saya memakai DX LINGERIE konsisten 8 jam satu hari, kadang-kadang lebih dari 8 jam jugak. Sebelum pakai DX, saya sapu SELULIT GEL pada lengan kanan & kiri, perut dan peha kanan & kiri. Saya sapu SELULIT GEL selepas mandi pada waktu pagi dan pada waktu malam. Selepas sapu SELULIT GEL pada waktu pagi, terus saya pakai DX LINGERIE.

SELULIT GEL sangat berkesan dan ianya tidak panas seperti slimming gel yang lain dan berbau wangi. Ianya cepat serap ke dalam kulit. Berat saya maintain tetapi saya dah dapat rasa perubahan bentuk badan saya. Saya lupa la pulak nk ukur lilit di bahagian perut dan lengan.

Baru 2 minggu pakai DX LINGERIE,
cangkuk BODY SHAPER saya telah muat untuk cangkuk yang kedua. :)

Buat masa sekarang, saya memang tidak memakan produk kurus kerana telah cuba berbagai-bagai produk kurus yang berbentuk cecair. Boleh dikatakan saya memang dah putus asa kalau bab makan ubat kurus ni. Bila da stop makan, terus badan lagi naik mendadak. Dah x boleh nak control.

Produk yang saya pernah ambil MILELEA KACANG SOYA, SD 11, DR. AISHAH SOLUTION, JUS MATE 5. Bukan saya kata PRODUK semua tu x bagus. Saya hanya boleh minum dalam masa x sampai SEBULAN sahaja kadang2x 1 minggu sahaja sebab lepas tu dah x boleh nk telan sbb rasa dah muak dan tekak rasa kembang. Yang baki tu saya bagi la kat kawan saya utk rasa.

Oleh itu saya rasa DX LINGERIE dapat membantu saya utk membentuk badan saya semula. Kesan yang akan dapat dilihat adalah dalam masa 3 bulan - 6 bulan untuk penurunan berat badan.
So far saya x control makan, saya makan je apa yg sy nk makan. Bila da kenyang sy stop. Tu jer.
Selepas 40 hari pakai Elysyle Dx Lingerie. Makin meletup gitu!. Kata Kak Ayu : Baju yang dia pakai ni adalah baju raya tahun 2010, yang sebelum ini dah tak boleh dipakai. Tapi sekarang dah boleh pakai. Sangat Luar biasa!
Ini kata Kak Ayu selepas 40 hari pakai Elysyle Dx Lingerie :
Saya mula pakai DX LINGERIE pada 20 APRIL 2012. Hari ini 29 MEI 2012 genaplah 40 hari saya memakai DX LINGERIE. YEEEEEEAHHHHHH.... berat saya dah turun 1.5kg... bestnyer... walaupon sedikit tp yg penting berat saya turun OK :)...

apa yg bestnyer saya x control nafsu makan saya.. saya kan memang yg jenis suka makan. fast food memang no. 1 la saya suka... hihihi....

Pengalaman saya pakai DX nih, badan akan rasa seperti dipeluk oleh waist nipper dan body shaper. badan terasa sangat KEMAS sbb spare tyre dah x terkeluar.

CONFIDENT level amat tinggi sbb kita rasa diri kita CANTIK... memang setiap ORANG CANTIKKAN... :)

badan dah x bongkok lagi sbb body shaper menegakkan tulang belakang. so duduk la berapa lama kat atas kerusi pun ok..... :)

badan dah nampak SHAPE... :)

memang berbaloi-baloi la pakai DX nih...

sbb

senang nak pegi toilet sbb long girdlenya mudah nk buka dan dipakai

branya yg membuatkan payudara montok dan menyokong payudara daripada "sagging"

body shaper membetulkan dan meluruskan tulang belakang dan lemak2x di belakang tidak kelihatan

waist nipper untuk mengampiskan perut

Sesiapa yg berminat untuk membeli korset, sememangnya dx dari elken sgt membantu. Ia nya sangat selesa untuk dipakai seharian dan boleh tahan lama. Korset dr jepun ni adalah jahitan tangan dan keputusan nya dpt dilihat dalam jangka masa pendek.

Rujukan: Blog Kak Ayu
____________________________________________________________________

Teruja tak dengan hasil yang saya tunjukkan tadi? Jika anda berminat untuk cuba pakai secara percuma  boleh hubungi saya. Sudah pasti ianya sangat berbaloi-baloi. Tiada ubat, tiada kesan sampingan. Dan anda pasti akan berpuas hati. Beberapa customer saya yang membeli dan mencuba pakai. KESEMUANYA memberi maklumbalas yang positif. NEXT tunggu gambar daripada saya pula. Berdebar ni nak tunjuk... hehehe.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792 ✉ whiteymommy@yahoo.com

7 Comment (s):

  1. Replies
    1. Apa lagi kak...:) boleh je kalau akk nak fitting bila balik malaysia nanti... tapi dengan syarat lepas bersalin nanti... wink2...sangat sesuai di pakai masa dalam pantang...
      Sha pakai untuk harian pun selesa sangat-sangat... hehehe tak sabar nak publish gambar. Tapi tak de tukang tangkap gambar kat rumah ni...:P

      Delete
  2. ala sha..suhla anak bujang amikkan..memula ajar..lelame dia praktis bolehla...

    ReplyDelete
  3. waa..hebat..menarik gila..Dx ni mcm PB ke??

    ReplyDelete
  4. Sama daripada segi kategori. Tapi banyak perbezaan... akk ni hampir 3 tahun memakai korset jenama itu. Tapi kurang berpuas hati. Lepas tukar ke Dx ni. Sangat best... Selesa sangat2

    ReplyDelete
  5. Seronok je dgr org dh berjaya.. Akak baru pakai 2hari lps lps tu stop coz ada course kt hotel.. Mesti mknn sedap2.. Teruk betoi.. Tak displin hehe

    ReplyDelete
  6. tp dx punya girdle xketat mcm pb kn?

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™