Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Luar Biasa! Dari orang kata macam makcik-makcik, Sekarang macam anak dara.

Saya nak sharing satu testimonial pemakai Elysyle Dx Lingerie yang sangat-sangat luar biasa. Dalam masa 6 bulan kesan menakjubkan daripada Keunikan Elysyle DX Lingerie telah terbukti.
Anda boleh tengok gambar sebelum dan selepas. Sebelum ini Mrs Luds kelihatan seperti 'makcik-makcik' sekarang ini meletup macam anak dara. Memang terbukti kerana Mrs Luds ini adalah satu satu testimonial. Ramai lagi yang berjaya mendapat bentuk badan yang diidamkan selepas memakai Elysyle Dx Lingerie.

Banyak kali saya ulang. Pilih betul-betul sebelum anda membeli pakaian dalam pembentuk badan. kerana saya sendiri sudah pernah membazirkan duit kerana membeli set yang jenama lain sebelum ini. Apa yang saya dapat adalah sakit, senak dan tidak selesa apabila memakai. Tak kurang dari itu. badan saya gatal-gatal dan masih terdapat parut-parut akibat melecet. Kalau tak percaya. Kita jumpa dan saya boleh tunjukkan kesan-kesan melecet yang sekarang ini menjadi parut. Sedihkan nak kurus dan cantik punya pasal, lain pula jadinya. Ini adalah pengalaman saya.

Ini gambar Mrs Luds sekarang. Tiada teknik Photoshop dan tiada teknik super impose. Tapi ini adalah kenyataannya. Percaya dahulu miliki kemudian.
Perubahan yang berlaku pada Mrs Luds. Luar biasa bukan???

Ini kata Mrs Luds selepas memakai Elysyle Dx Lingerie.
Before this, I really look like 'asau'. Big arm, big tummy, almost all including breast went down. That bring down my self confident as well. I don't smile because I know I look ugly :(
Sometime I feel very unfair, you gave birth and this is what the mothers will get and have to face it?!

I was using lingerie (other brand) but can't really shape my body and make my hands bigger, warm, itchy and uncomfortable. I scold my husband after I ask him to snap a picture of me because I thought he makes me look fat but ACTUALLY I AM FAT!!! :(


Now people don't believe I'm a mother he he he.... ni baru 4 weeks tau. I started take care in and out of my body. Most importantly I take care my health, MYSELF! My friend said, badan dah macam kerengge... Myself confident are back. Now my husband feel proud walking with me :)) Tangan, perut, pinggang dan paha makin mengecil ke size dan bentuk yang lebih ideal. Dan membesarkan yang sepatutnya (ladies you know what I mean).
Cari duit penat-penat bila mahu beli produk pastikan barang yang anda beli itu betul-betul berkualiti. Percaya dahulu miliki kemudian. Kerana Saya boleh berikan jaminan dengan Elysyle Dx Lingerie anda akan sangat-sangat berpuas hati.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
 ✉ whiteymommy@yahoo.com

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™