Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Transformasi Luar Biasa oleh Elysyle DX Lingerie

Biasa persoalan yang ditanya kepada saya.
"Akk, saya ni belum kahwin, sesuai ke nak pakai Elysyle Dx Lingerie"
" Sha, umur akk dah 40 lebih masih sesuai ke nak pakai Dx ni?"
"Akk, berat saya 100kg lebih, sesuai ke nak pakai Dx ? Ada ke size?"
"Saya ni kurus, boleh ke saya nak pakai Dx? "

Kesemua soalan itu ada satu sahaja jawapannya, BOLEH! Elysyle Dx Lingerie mampu untuk mengubah semua itu. Ramai yang pakai kesemuanya sangat-sangat berpuas hati kerana keselesaannya. Pakaian dalam yang kita perlukan adalah lebih kepada keselesaan. Kalau sendat, senak, dan segala macam lah. Dan yang paling penting anda boleh CUBA PAKAI SECARA PERCUMA untuk AMBIL PENGALAMAN MEMAKAI DX LINGERIE.

Anda masih ragu-ragu? Jom kita jumpa saya nak bagi anda fitting dan dari situ anda boleh rasa macam pakainya.:) Jangan risau jangan khuatir kerana tiada paksaan untuk membelinya. Anda yang tentukan kerana pelaburan adalah daripada anda. Tugas saya adalah untuk berikan info tentang Dx Lingerie dan Bagi anda pengalaman untuk pakai Dx lingerie.

Siapa yang sesuai pakai Elysyle DX Lingerie

1. Gadis Remaja di zaman Baligh
Mengarahkan pengalihan lemak semasa mengalami proses peralihan umur dan hormon. Mengelakkan remaja mengalami masalah kegemukan apabila dewasa.
2. Wanita yang semakin gemuk / berlebihan berat badan/ gemuk
Mengarah pengalihan lemak ditempat yang betul supaya tiada lemak yang melenduh dan berlipat-lipat di bahagian perut.
3. Wanita yang cantik dan ramping/ kurus
Mengekalkan kedudukan lemak dan membentuk dan mengekalkan bentuk badan.
4. Wanita Berusia
Menahan daya graviti bagi mengelakkan badan melenduh dan menjaga tulang belakang bagi mengelakkan bongkok.
5. Wanita Selepas Bersalin
Membantu untuk melangsingkan badan dan mengecilkan kembali punggung.

Kenapa Dx Lingerie sesuai untuk semua peringkat umur? apa yang saya boleh katakan adalah sebab KESELESAANnya dan MUDAH UNTUK DIPAKAI. macam salah seorang kawan saya kata :
"Nak pakai DX lingerie ni senang lah. sarung je. tak perlu nak pusing, tak perlu nak tarik-tarik dan tak perlu nak lompat-lompat" 

Tergelak-gelak saya dengar tau. adakah anda pernah mengalami situasi ini semasa memakai pakaian dalam pembentuk badan anda? Masanya untuk anda berubah ke jenama Elysyle. Kerana itu yang saya buat. Pengalaman saya memakai jenama lain selama 3 tahun. Jauh beza sekali dengan saya memakai Elysyle Dx Lingerie selama 3 minggu. Pakaian dalam sebenarnya kita perlu pilih jenama yang bukan ikut-ikutan tetapi perlu memilih yang selesa apabila terletak dibadan anda. Kerana jenama ikut-ikutan tidak semestinya selesa di badan kita.

Jom kita lihat antara transformasi mereka yang memakai Dx Lingerie. Memang luar biasa!





DX Lingerie Health And Beauty Body. Produk yang hangat di pasaran mendapat sambutan luar biasa :
• Cara pemakaian yang begitu mudah & Berkesan
• Tanpa rasa tertekan atau sakit
• Mudah dan selesa
• Pembakaran lemak dengan cepat
• Membantu mengatasi masalah perut buncit dan menggeleber
• Membantu Menhilangkan "Pocket" di perut selepas bersalin secara Czer
• Membantu peredaran darah
• Membantu mengurangkan selulit
• Pembakaran lemak yang berterusan
• Sangat sesuai dipakai bagi wanita selepas bersalin
• Menghilangkan sakit belakang
• Membantu Menyuburkan badan
• sihat & cergaskan badan
• Semulajadi dan Selamat
• Tanpa menahan lapar
• Tanpa senaman
• Tak perlu berdiet
• Keadaan Memakai Yang TERLALU selesa
• Boleh membantu kembalikan payudara yang jatuh..
• Boleh besarkan size payudara dari A-D (Terbukti dalam sekelip mata sahala)
• Material yang Di perbuat daripada Kapas Mesir
• Memberi Tenaga berpanjangan
• Waktu Selepas Bersalin Dalam pantang TAK PERLU BEDUNG yang tidak selesa.
• No Side effect..
• Cuba And Fitting is Free. Di Mana Sahaja (kalau di luar KL buat appointment awal)


Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™