Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Queen Elysyle Dx Lingerie 2010

Setiap tahun pengiktirafan akan diberikan kepada mereka yang komited memakai Elysyle DX Lingerie. Dengan disiplin memakai, berat dan bentuk idaman anda pasti akan dicapai. Gambar anda akan disemadikan didalam buku Khas dan akan dinobatkan sebagai ELYSYLE QUEEN. Menarik bukan? bukan hanya pakai sahaja. Tapi anda boleh juga masuk majalah dan dibuku kan. Jenama ini sahaja yang setakat ini memberikan pengiktirafan kepada mereka yang komited. Kerana kami yakin yakin dan yakin anda akan berpuas hati pada kali pertama anda memakainya.

yang paling penting Dx Lingerie sangat selesa, tidak senak, tidak sakit, tidak melecet. Memakainya seolah-olah tidak memakai korset. Reka bentuk dengan rekaan yang ergonomik membuatkan ianya seolah-olah seperti lapisan kulit kedua sahaja.

Ini adalah sebahagian daripada Ratu Elysyle.







Ini sebahagian sahaja ya. Ada lagi cuma tak upload kesemuanya. Nanti saya akan upload untuk tahun 2011 pula. Anda mahu seperti ini? menjadi salah seorang Queen Elysyle 2012? Rasa mustahil??? Tidak mustahil, kerana DX Lingerie sangat-sangat selesa. Jika tidak memakainya rasa tidak lengkap. Percaya dahulu miliki kemudian.:)

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792  
✉ whiteymommy@yahoo.com

1 Comment (s):

  1. Salam, akak.. saya ada anta borang pertanyaan, tapi akak blum reply.. hehe..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™