Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Lagi Luar Biasa! Nenek pun pakai Dx Lingerie

Saya nak sharing testimonial yang sangat luar biasa!
Nenek pun pakai Dx. Ini memang luar biasa. Juga membuktikan Dx senang dan selesa dipakai oleh semua peringkat umur.

Memang senang pun nak pakai. Tidak perlu susah payah dan yang paling penting nak ke toilet pun senang.

Ada juga yang email saya tanya tentang ini sebab katanya ada sesetengah tu memang hampir nak terkencing dalam seluar barulah dapat buka. Macam mana tu? Saya memang pernah mengalami perkara macam tu. jadi saya senyum saja lah.


Kebaikkan Dx Lingerie untuk warga emas:
  1. Untuk menjaga tulang belakang mengelakkan daripada bongkok.
  2. Mengangkat balik bahagian yang sudah melenduh dan menjadikan badan kelihatan kemas.
  3. Dx Lingerie ini sangat selesa dan mudah dipakai. Jadi tidak menjadi kesukaran kepada warga emas untuk memakainya.
  4. Dx Lingerie menyerap peluh, jadi ianya tidak memberikan kesan melecet kepada warga emas kerana biasanya kulit warga emas lebih sensitif.
  5. Bagi warga emas yang sudah menopous, biasanya tahap keyakinan mereka menurun disebabkan pengaruh oleh hormon. Biasanya bentuk badan juga menjadi faktor yang menyebabkan mereka rasa tertekan atau murung. Dengan Dx lingerie boleh membangkitkan semangat mereka dan memberikan keyakinan kembali kerana Dx Lingerie membentukkan semula bahagian badan yang melenduh dan "out of shape".
Jadi sesuai juga diberikan hadiah kepada ibu-ibu yang sudah berumur  yang mementingkan kecantikan dan kesihatan :)

DX Lingerie Health And Beauty Body. Produk yang hangat di pasaran mendapat sambutan luar biasa :
• Cara pemakaian yang begitu mudah & Berkesan
• Tanpa rasa tertekan atau sakit
• Mudah dan selesa
• Pembakaran lemak dengan cepat
• Membantu mengatasi masalah perut buncit dan menggeleber
• Membantu Menhilangkan "Pocket" di perut selepas bersalin secara Czer
• Membantu peredaran darah
• Membantu mengurangkan selulit
• Pembakaran lemak yang berterusan
• Sangat sesuai dipakai bagi wanita selepas bersalin
• Menghilangkan sakit belakang
• Membantu Menyuburkan badan
• sihat & cergaskan badan
• Semulajadi dan Selamat
• Tanpa menahan lapar
• Tanpa senaman
• Tak perlu berdiet
• Keadaan Memakai Yang TERLALU selesa
• Boleh membantu kembalikan payudara yang jatuh..
• Boleh besarkan size payudara dari A-D (Terbukti dalam sekelip mata sahala)
• Material yang Di perbuat daripada Kapas Mesir
• Memberi Tenaga berpanjangan
• Waktu Selepas Bersalin Dalam pantang TAK PERLU BEDUNG yang tidak selesa.
• No Side effect..
• Cuba And Fitting is Free. Di Mana Sahaja (kalau di luar KL buat appointment awal)

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

5 Comment (s):

  1. salam...sis nak share testi nie bole?

    ReplyDelete
  2. Saya belum ada DX. Tapi Corpsdereve yg lama masih saya pakai. Memang bagus. Saya ada Crony dan PB. Aduhaii dua2 tu buat sesak nafas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom dear.. cuba DX yang baru ni... lebih selesa...:) saya jamin....

      Delete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™