Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

aku paling suka...


aku paling suka...
warna putih... kemudian warna pink... kalau boleh semua barang pun nak standardizekan menjadi warna2 kegemaran aku...

aku paling suka...
bunga ros... hehe hari tu aku dapat bunga ros dari suami aku... 1st time in my life... hehe nasib baik tak de sesiapa yang bagi sebelum ni jadi suami aku jadi orang yang sentiasa 1st hehehehe (ketawa gatal skit)

aku paling suka...
makan rambutan dengan durian... best!!!! ha... untuk rambutan aku ada satu rahsia... cuba kamu semua makan rambutan dengan kacang ngan nyin (yang cap tangan tu... eja betul ke tak ek?) best sangat2... masa 1st time makan... hehe sampai sekarang terbawa2...

aku paling suka...
baju kurung... hehe nampak ayu je bila pakai... aku nak keje kerajaan... biar hari2 boleh bergaya dengan baju kurung...

aku paling suka...
anak aku... hehe aku rasa anak aku yang paling comel... yang paling bijak... yang paling sihat... dan yang paling penting mesti menjadi anak yang paling beriman dan soleh... sebab aku nak tumpang dia di akhirat nanti... ditujukan khas buat muhammad khalis putra yang sedang tidur lena di bawah kipas yang laju macam kipas helikopter...

aku paling suka...
kalau aku ada banyak duit... sebab aku nak bayar hutang... hutang member2, hutang mak aku, hutang ptptn... lagi sebabnya aku nak beli macam2... nak baiki hidup aku...nak beli rumah, nak beli kereta...semuanya nak beli...sebab segala2nya memerlukan duit walaupun duit bukan segala2nya...

aku paling suka...
dengan skirt labuh... yang kembang2 sikit la... hehe material jeans lagi aku suka... kalau ada sulam-sulaman bertambah2 la suka... ngeh2 ada sesiapa yang baik hati nak bagi hadiah tak?

aku paling suka...
pakai minyak wangi... sebab sentiasa wangi... hehe terutamanya wangian yang lembut2... kalau dah bekerjaya nanti aku nak pakai brand versace... hehe

aku paling suka...
kalau aku dapat kerja jadi pegawai zat makanan... hehe baru pas interview hari tu... harap2 panel2 yang baik hati yang menemuduga aku tu memilih aku untuk menyandang jawatan yang ku rasakan best disaat ini...

aku paling suka...
baca buku... hm... bila aku dah ada rumah suatu hari nanti... aku nak bina satu perpustakaan kecil dalam rumah aku...

aku paling suka...
makan kek... hehe sebab tu badan aku gemuk... kah2

aku paling suka...
minum air kelapa... tapi sekarang dah lepas bersalin tak bleh minum dah... asyik sakit urat...

aku paling suka...
KURUS!!!... hehehe penegasan diberikan... gemuk ni nampak macam sexy je bagi aku... sebab semua tempat pun benjol2... jalan pun mesti tersenggol2 adoila... bila la nak betul2 berdisiplin untuk kuruskan badan ni... hehe ucapan ini juga ditujukan untuk pn.zanariah...(eh2 ... tapi bukan sekarang tapi selepas bersalin nanti)

aku paling suka...
kalau diriku disayangi, dibelai, dimanja... oleh... insan yang tersayang... harap2 orang tersebut akan membacanya... klik2 kalau nak tahu...

aku paling suka...
maafkan orang... hehe rasa macam diri ni baik... tapi awas!!! aku boleh menjadi orang yang paling jahat sehingga ke tahap tidak mempunyai perasaan...

aku paling suka...
merepek bukan2... haha sebab tu la aku taip entri ni...

p/s: u all enjoy tak baca aku punya entri ni?
blogger-emoticon.blogspot.com

0 Comment (s):

Post a Comment

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™