Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Piramid Makanan

orang kata kalau nak berjaya dalam hidup kita kena berdisiplin...tak kira la berjaya dalam apa pun asalkan kena berdisiplin...
aku ni...MyEm0.Com
hehe bukan tak berdisiplin tapi kurang sikit la...
tapi kita kena ubah supaya menjadi lebih berdisiplin
terutama sekali dalam memilih corak kehidupan...
apa yang paling penting dalam hidup kita??
hehe makanan la...
aku selalu dengar... orang kata... makan untuk hidup bukan hidup untuk makan...
hehehe tapi makanan la yang sedap...
itula perempuan... nafsu kan ada 9...

ha... nak type pasal makan ni...
25 mac 2010... dah di lancarkan piramid makanan yang baru...
ekekeke saja je...
sebab... piramid makanan baru ni cantik...
ke sebab aku dah bergelumang dengan benda alah ni selama 3 tahun masa kat Universiti dulu aku rasa cantik...
ntah2 orang lain tak pulak rasa macam tu...
ke?ke?ke?MyEm0.Com




piramid makanan yang baru lagi cantik...

2 Comment (s):

  1. ha ah la...piramid makanan yang baru nampak lebih cantik...mungkin makanan die pon lebih berkhasiat kot..hehe

    ReplyDelete
  2. nak tanye bole?
    macam mane ek nak letak image kat sebelah perkataan coretan yang sampul surat kuar bunga rose tu? ajokan boleh? tak pon buat lah tutorial..leh? boleh la..boleh ek?
    hehehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™