Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Semalam...

aku tengah main2 dengan khalis...
hp pun bunyi...
hm...hello neeza...
makcik! saya ada kat sri gombak ni...
bistu... neeza tak nak datang cni ke?
nak juga...tapi tak konpem lagi... dah konpem saya gi tau makcik... sebab fisha tak pergi skool hari ni...
ok2 nanti nak datang bagi tahu ek...
perbualan aku dengan neeza abis kat situ...
sapa neeza tu?
hehe dia adalah assistant aku masa aku kerja kat sushi king dulu...
kira macam kawan paling baik dengan aku masa aku bekerja...
kul sebelas semalam... (16 april 2010)
neeza datang rumah dengan anak sedara dia...
hehe dah lama tak jumpa...
sekarang dia kerja jadi jurulatih plkn kat kem semenyih...
hm... kira semalam kami sembang2 la...
aku masak semalam... dia dengan anak sedaranya makan kat umah aku...
lauk memang tak yah cakap la...
tahap sempoi dan bujang...ekeke
aku masak ikan masak lemak dengan sayur kangkung goreng...
aku masak ikut cara aku...
hehe tak ikut resipi pun...
sayur lemak tu...aku letak bawang,cili besar, kunyit n santan... tu je...
hehe tapi semua segar2 bukan instant ya...
semua bahan tu aku tumbuk...
tumbuk macam lagi cepat je...
hm... lepas tu garam je sebagai perasa...
aji-no-moto!!! hehe no motorola la... pening aku makan benda alah ni...
sayur kangkung pulak aku masak goreng dengan bawang putih, letak cili yang dihiris... pastu garam sebagai perasa...
pergh!!! menjilat jari juga walaupun simple and easy...
aku masak tak sampai 30 minit dah siap...
ekekeke...
lepas makan...
pe lagi bercerita...
situ sana sini...
itu ini...
semua benda keluar...

hm... aku ni memang tak ramai kawan.. setiap tempat aku pergi mesti ada satu je kawan2...
hehe aku tak suka kepit ramai2...
nanti banyak masalah pulak yang timbul...

kawan2 yang pernah rapat dengan aku...
1. Nurul Shuhaida mohd shariff 2. Hanani mohmad nasir 3. Zanariah mohd nasir 4. Asneeza Ashaari
mereka ni adalah yang paling aku ingat...
sebab paling banyak bagi memori dalam hidup aku...
- klik2 la kat nama kalau nak tengok sape mereka...

dengan neeza ni aku anggap dia macam adikla...
sebab dia muda setahun je pun dari aku...
hehe ni gambar dia... aku letak gambar ni sebab suka tengok...
macam cantik la...
(kembang la tu)
hm... cerita pasal budak ni!

-selalu kena marah masa waktu kerja dulu sebab buat kerja tak siap! tapi lepas tu dia improve... tapi banyak kali merajuk dengan aku...
aku dulukan agak laser sikit! eh2 sikit ke? hehehe
- suka warna pink juga... hijau pun suka tapi aku tak suka...
- hm.. suka makan sushi... kejap2 ... miss! jom makan sushi... hehe feveret sushi dia aku dah lupa...
- suka belanja aku makan mcD... dia ni memang giler dengan ayam goreng mcD n bubur... hadoi... kalau gaji mesti mcD la tempat dia...
- dia memang suka layan aku bercakap, suka dengar aku membebel! sebab dia selalu wat aku membebel...pastu suka pujuk aku time aku nangis.. kalau aku nangis dia pun nangis juga...
- aku kenal dia setahun je... mula2 masa belum rapat memang kami selau je salah paham...
tapi bila dah kenal... jarang la salah paham...
hehehe...
itu je yang aku boleh publish secara umum... yang lain biarla rahsia...
ekekeke

p/s: jana! nanti pasal ko plak aku akan bongkar... kekeke

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™