Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Gambar Aku Paling Jelik!!! haha

bagus2 makin banyak lak jana ni bagi aku tag...
selama ni aku je yang ngetag dia...
balas dendam ek?
hehe gambar aku yang paling buruk...
okey!



1. yang ni memang rank yang pertama dalam folder aku...
aku ambil gambar ni masa aku lepas penat kerja...
masa ni aku pregnant...
tapi kena handle sushi bonanza...
memang ramai sangat customer masa tu...
ya la... sushi semua harganya Rm2...
aku penat!
aku ambil la gambar ni!
wah2!
yang aku paling tak tahan...
part hidung,,, nampak macam kembang
macam jambu air gemuk!
kahkahkah



2. yang ni rank kedua...
masa ni aku tengah mengandung juga...
hehe konon2nya nak
buat muka comel...
tapi bila aku tengok balik...
macam mentadak mentadu pulak...
hahah...


3. yang ni rank ke tiga...
sesaja ambil gambar...
berangan ala2 mata aku yang sepet ni jadi bulat...
rupanya jadi macam ni...
patutla mata aku sepet...sesuai...
gambar ni dicrop ya... sebab free hair...

hehe tag yang memalukan...
jana! mesti ko gelak2 ni....
nak tag lagi!!! hehe

1 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™