Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

anak aku dah cukup 7 bulan...



hari ni umur khalis dah genap 7 bulan da... hehe anak ibu dah besar... dah makin lasak... hm...asyik jatuh je dari tilam yang tak berapa nak tinggi ni... hehe tinggal sekejap je... tengok2 dah tergolek2 kat bawah... bimbang pulak aku... tapi yang peliknya bila jatuh dari tilam tu diam je... siap tergelak-gelak lagi... hehehe dah pandai buli aku ni... heh!!! memang nak kena la tu... bila marah je gelak... bila marah je gelak... huhuhu bila la anak aku ni nak serius (berfikir sendiri: heh! dia kan baby...ulang balik... BABY)... mana mengerti apa2 lagi... yang dia tahu happy

kelebihan khalis masa umur 6 bulan....
- dah pandai golek2 sampai jatuh tilam... hahaha sakit tak???
- pandai sebut 'bubu' dengan 'baba'... hehe ok la tu... ini yang paling pentingkan?
- pandai gelak terbahak2 kekadang kalau terbatuk pun boleh buat dia gelak...
- dah pandai buat perangai masa salin pampers... tahi kat bontot nak kena cuci... tapi dia pulak pegi angkat2 punggung...aiseh!!! tension!!!
- asal nak tidur je mesti nangis... hehe tapi tak keluar air mata... mulut je kuat...
- aku tak leh nak kemana2 pegi toilet pun... dia panggil... "bububububububububububu"... selagi aku tak datang selagi tu la mulutnya bising sampai satu selayang ni dengar... heh! ya ke? hehehe
- akan tidur lena kalau kipas ni laju macam helikopter... kalau kipas berhabuk yang nak 'go' esok lusa tu... hahaha memang takkan tidur lena la... gelaran aku untuk dia : PUTERA LILIN!!! heh, sesuai ke...
- dah tumbuh gigi da... sebatang di gusi bawah belah kanan... hehe asyik mengigit je... SAKIT!!!
tiap kali pun mesti aku jerit macam tu... pe lagi... dengan rasa tak bersalah dia pun tergelak2... hahaha
- paiseh!!! yang ni paling susah sebab dia hanya nak dengan aku dan suami aku je... bila duk ngan orang lain... konpem panggil ibu tak berhenti2...
- anak aku ni suka mandi air panas je... eh2 bukan panas ek suam... hehe kalau panas melecur la kan... kalau aiir sejuk konpem nangis... macam mana ni... aku ke yang bersalah???
- paling suka dengar lagu 25 rasul... dan bila aku baca surah al-fatihah ... kalau dia nangis2 aku baca mesti terus diam....

haha itu la dia muhammad khalis... ibu ucapkan selamat hari lahir yang ke 7 bulan....

p/s: best tau ade anak...

2 Comment (s):

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™