Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Bestnya Kalau...

Sungguh indah berangan2... tapi tak tahu la bila akan tercapai angan2 yang diangani... bestnya kalau...

Saya dapat memiliki rumah sendiri...
Ini memang aim hidup saya selama ini... nak ada rumah sendiri... tapi memang tak mampu nak beli... bukan setakat tak mampu... tapi perlu dipadamkan dalam angan2. Bila mengenangkan... dapatkah saya memiliki sebuah rumah??? terlalu jauh... sangat jauh... sedangkan kehidupan sekarang pun masih banyak yang perlu diperbaiki...
niat nak menyewa rumah yang sewa beli... tapi masih wujudkah sistem seperti ini...
semoga suatu hari nanti... Allah akan kabulkan impian ini... siapa tahu keajaiban daripada Allah... Hanya rahsia Allah sahaja...

Teringin sangat nak tengok Khalis ada bilik sendiri... dan di hiasi mengikut peredaran umurnya... kekadang bila tengok gambar2 dekorasi kat internet ni... terfikir... alangkah baiknya kalau aku berjaya memiliki hiasan bilik dan rekabentuk yang semenarik ini untuk putra kesayangan ku... alangkah bagusnya...

Saya dapat Memiliki Kereta...
Mungkin ini kedengaran sangat rumit... tapi... keluarga ku masih tak mampu nak memiliki sebuah kereta lagi... semoga suatu hari nanti keajaiban akan berlaku... ya... saya bukan mengharapkan keajaiban 100% tapi... masih mengharapkan dapat mengembangkan bidang yang saya ceburi untuk mendapatkan hasil yang lumayan... serta mampu untuk memiliki semua ini...

Kenapa nak miliki semua ini??? kerana saya dah penat dipandang rendah oleh orang sekeliling... bukan setakat orang sekeliling... tapi kawan rapat, keluarga terdekat... semuanya memandang rendah...

Macam mana saya nak bangkitkan diri tanpa sokongan mereka2 ini? terlalu banyak yang tersemat difikiran... memang serabut... kalut... dan buntu...

Tolong paham niat saya menaip entry ini adalah untuk peringatan saya dimasa akan datang... supaya saya tidak lupa yang saya pernah memiliki impian ini... dan jika tercapai... betapa bersyukurnya ...

Tapi dengan apa yang ada sekarang pun saya patut bersyukur... badan yang sihat... anak yang sihat dan bijak... ini semua pun dah nikmat hidup di dunia...

Berikanlah petunjuk untuk tenangkan hati ku ini Ya Allah... ku mahu menjaga dan membesar anakku di hadapan mata... ku ingin berjaya dalam hidup dan dapat membantu ekonomi keluarga...

Hanya Kau yang mengetahui Rahsianya... Amin...

7 Comment (s):

  1. Amin!! Doa ibu sentiasa mengiringi mu.. Semoga Allah mempermudahkan segalanya.. Insya'allah!!!

    ReplyDelete
  2. nak kedua2 tu bukan senang kak..
    org yg suami isteri bekerja pon belum tentu dapat pakai 2 kereta..
    sy yg idup sorg2 ni pon pakai motor je..
    sara hidup skg tinggi, usah peduli apa org kata..
    mereka ada anak, esok lusa tah terkena pulak pada anak diorg, paham la diorg nanti..

    ReplyDelete
  3. Aminn moga Allah kabulkan abg yg awk impikan..

    akk juga nak dpt semua tu jenuh bersusah payah baru merasa ^^

    ReplyDelete
  4. Aminnn...mana tahu suatu ketika nnti! Insyaallah..

    ReplyDelete
  5. x salah punya angan2...insyaallah akan berhasil

    ReplyDelete
  6. kalau ikutkan hati 'bestnya kalau... ' ni bukan takat sha aja, kita pun sama. kalau sha dua je, kita mau lebih daripada dua, tak bersyukur betulkan? heee.

    takpe sha, May Allah Bless u always, one find day, u get what u want. keep it up, jangan putus usaha, putus asa dan putus doa.

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™