Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Cerita Hindustan

Tajuk tak boleh tahan... hari ni hari sabtu... biasalah... mesti menghadap cerita hindustan walaupun tak sepenuhnya... tapi bahagian last mesti tengok...:) Dari dulu sampai sekarang... seingat saya dari zaman saya kecik2 lagi... cerita hindustan memang di tunggu setiap hari sabtu...I Like... memang masa tu kalau sedih2... siap nangis sedu sedan lagi... tacing you...

Setiap kali tengok cerita kalau part sedih2 yang tacing tu... memang saya nangis la... jadi kalau rasa sedih yang tak terluah tu...kalau tengok cerita hindustan... nangis2... mesti rasa release sesangat..:D... sampai sekarang pun rasa macam tu...

Kalau dari segi lakonan... Shah Rukh Khan memang hero hindustan no 1 la... semua cerita2 dia... memang best!!! memang berhantu kan... tak tahu la... apa cerita pun mesti best... hehehe saya suka... tapi tak de lah fanatik...cuma memang suka tengok cerita2 yang di berlakon...

Shah Rukh Khan
Hrithik Roshan
Amitabh Bachan

Kalau tiga orang ni berlakon.. memang saya suka nengok...:) hehehe

Kajol
Kareena Kapoor
Preity Zinta

Kalau ni heroinnya... memang saya tengok cerita2 mereka... walaupun tak tahu tajuk... :D

Kal Ho Na Ho
Khabi Kushi Khabi Gham
Main Prem Ki Diwani Hoon
Krish
Koi Mil Gaya

Kalau cerita2 ni... saya memang akan tengok ulang2... best sangat bagi saya...:)

Itulah... entry ni keluar sebab saya tengah tacing tengok cerita hindustan... Shah Rukh Khan berlakon... emang best gilak...:)

6 Comment (s):

  1. sy pun ske nengok cter hindustan! hahahah
    sy suke tgk salman khan yaww :D hee

    ReplyDelete
  2. hehe.. aida suka cte kuch-kuch hota hai,dil to pagal hai n kaho na pyar hai.. ;D

    ReplyDelete
  3. aku tgk gak baazigar tadi..sedih la plak, padahal dh blh hafal jln cerita. kah kah T______T

    ReplyDelete
  4. ha la sha..citer lakonan shah rukh khan mmg best! sentiasa dinanti..tp skrg, dh takde citer yg best power cam tu..

    kalau akak pun layan, sure leleh air mata ni..hehe..menghyati betul!ngee..

    alaa tak tgk lak citer tu td!

    ReplyDelete
  5. hehe :D sy pon suka mereka n cite2 itu ;)

    ReplyDelete
  6. sha kalau cerita india pulak..rajni khan..kih2 layannn

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™