Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Permansuhan Lagi...

Saya rancang nak tukar lagi layout blog...;p tapi Insyaallah kali ni kekal... untuk blog personal iaitu sekarang ni... nak upload cerita2 personal yang tak berapa nak personal sahaja...
then saya akan design satu lagi blog... Khas untuk my design... sebab dalam proses belajar sumthing new...:) tapi tak boleh gesa2 nak siapkan order customer lagi nak belajar lagi...:)

Kat blog ni... saya ingat nak buang msjbox tu... ok tak? ;p kira tak nak pakai sebarang shoutbox dah... ok ke?
Widget Follower nak remove juga... nak gantikan dengan subscribe... hari tu dah letak subscribe box... tapi sorang je yang subscribe... hehehe rasa jana je kot yang subscribe... eh... betul ke? kalau salah jangan marah ya...

dan template ni nak tukar kepada 3 column balik... tapi nak guna "dolly" lain... then untuk blog design pulak guna dolly lain...:) rasa ok kan... satu untuk personal satu lagi untuk bisnes...tapi nak manage tu susah juga... huhu... bukan senang...:)

Ada sikit2 belajar cara nak buat my cartoon character nampak macam outstanding sikit... tapi kali ni ada sifu yang ajar... sebab saya ni memang tak pandai art sebenarnya... buat ikut sedap mata memandang aje...:) sekarang ni rasanya kalau ada cikgu sesuatu yang kita buat lebih bermotif kan... itu yang saya rasa...:)

Ingat nak come out dengan product baru... maklumla... saya ni memang harapkan pendapatan ini untuk makan harian... kena move sikit untuk lagi maju... self-motivate kena tinggi untuk self-taught macam saya ni...

Dah dua hari lutut ni rasa sakit yang amat sangat...:( nak duduk nak bangun ya allah... rasa macam tak boleh nak bergerak dah... kenapa ek...

Sebelum buat pemansuhan untuk blog sendiri... order pelanggan kena utamakan dulu...:D... oklah... Khalis tidur... nak sambung design sikit yang mana patut...:)

Terima kasih untuk semua yang banyak membantu saya dan banyak memberi sokongan kepada saya... jasa anda semua saya akan kenang sampai bila2...:) terima kasih untuk semuanya... Saya doakan anda akan bahagia dunia akhirat...amin...:)

4 Comment (s):

  1. suka blog ni..byk tutorial...nk tnya cmna nk wat text gadget yg mcm sis punya yg kat follower tu yg tulis my friends tu erk?

    ReplyDelete
  2. aminnn..Alhamdulillah..semangat tu yg kita nak!!! ^_^

    moga terus success k! dan terus maju ke depan..meningkatkan lg kemahiran dan mutu dan keunggulan..ngee...

    khalish wat pe?..arif tgh layan disney channel..huhu..

    ReplyDelete
  3. wah prduk baru? ape tu? mesti menarik

    ReplyDelete
  4. gud dear.. perubahan untuk penambah baikkan.. semoga terus sukses ibu doakan.. amin!!!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™