Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Suatu Kejayaan Untuk Hari ni,,,

Macam biasa kalau baba Khalis kerja pagi atau pun masuk kerja pukul 12 tengah hari... agak payah la saya nak memasak... sebab Khalis memang tak boleh nak berengang nak dukung sambil memasak adui la... memang la payah... bayangkan macam mana nak basuh sayur, ikan dan bawang2 segala menggunakan sebelah tangan.... betapa tidak pro rasanya.

Hari ni Khalis bangun lewat bebenar... tapi saya tak leh nak wat kerja pun... macam biasala duk menghadap blog saya sahaja ya dan melihat gambar2 Khalis masa baby dulu... Khalis bangun pukul 4 petang... ya 4 petang... sebab apa? malam tadi agaknya dia tidur pukul 6 pagi kot... boleh pulak kot... ya saya sangat penat semalam...Ingatkan lepas susu dia terus tidur... rupanya... tak tidur duk main2... sambil mamai2 tu nampak la dia main2... saya sedar pagi tadi... dia dah pun duk terselit kat sebelah saya... kaki tangan peluk saya... wah... berbunga bangun pagi bila tengok si comel macam tu...:)

Apa kejayaan untuk hari ni??? owh... hampir terlupa... kejayaan hari ini adalah saya berjaya masak telur goreng dan masak nasi sambil dukung Khalis... dengan menggunakan Kanggaroo Pouch/Sling bag... hehehe saya letak Khalis dalam tu then galas macam beg... bukan main suka lagi Khalis... percubaan mula2 ni rasa macam akan diteruskan untuk next-next pulak...

Lepas ni Khalis akan digalas... yeay... yang bestnya Khalis siap duk bersandar kat belakang saya...:) comel...

16 Comment (s):

  1. salam dear .. dugaan as mummy kan ginilah masak sambil dukung2 anak!!.. sama cam saya dulu.. but now dah 4 tahun alhamdulillah dah pandai sepahkan rumah kalau kita masak.... itulah krjanya

    ReplyDelete
  2. Hehehe..masak smbil dukung anak tuh..dasat gak..=p..mesti cumel klu ade gmbar si Khalis menempek kat belakang mummy tuh..hehe

    ReplyDelete
  3. loh teruknyer..manja tui hihihi

    ReplyDelete
  4. @Naimah SiDiK
    Wasalam sis... hehehe betul2 Khalis ni lagi... cover semua... rumah dah complete sepah... pastu dukung pulak...hehehe

    ReplyDelete
  5. @lily azliyana @ mama zara
    hehehe tak de kamera akk... hanphone pun dah abis berkecai kena baling... hehehe

    ReplyDelete
  6. @PuanBee
    jangan tak tahu kak bee... memang manja yang amat...

    ReplyDelete
  7. @Lelord
    huhu tu la kak lela... nggak ada kamera mau amik gambar...

    ReplyDelete
  8. @Mommy Pinky
    Ha ah... hehehe... ada dua.. satu macam beg pun ada juga...:)

    ReplyDelete
  9. kita takde pun sling beg tu, kalau ada gambar mesti cute. hihiii. dapat bayangkan.

    ReplyDelete
  10. tengah duk bayangkan.. comelnyerrrrr!!!!

    ReplyDelete
  11. @ch@
    hehehe tu pun yang jana bagi present and satu lagi kita beli...:)

    ReplyDelete
  12. @Salina@IbuAqil
    hehehe biasa aje ibu... heheh nak amik gambar pun tak boleh... g pun saya tak pakai tudung...;p

    ReplyDelete
  13. @PuanBee
    tu la... anak... kena carry juga daripada duk nangis2... tiap kali dia nangis... makcik umah sewa ni bizi body benor... hahaha mesti tanya... yang tak tahan tiap kali lalu ke singgah mula la duk komen2 pasal Khalis... tak minta pun dorang cakap elok2 cuma... bila cakap buruk2 kan doa... sedih juga la orang duk kata2 kat anak kita... huhu tapi mulut orang tak kan nak tutup kan... hehehe mungkin dorang tengok sha ni manjakan Khalis sangat kot...;p sampai sanggup resign nak jaga Khalis...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™