Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Whitey Mommy Sales...

[Sticky Post, untuk entry baru scroll ke bawah ya]
Salam semua... hari ni nak buat announcement... saya nak adakan sales selama 2 minggu... untuk sesiapa yang berminat untuk menempah template blog idaman...:) ada ke? kalau tak de pun tak pe... sekadar buat promosi...:)

Tarikh: 3 Januari 2011 -18 Januari 2011

kepada sesiapa yang berminat, anda di jemput untuk email @ YM saya di
whiteymommy@yahoo.com
untuk pertanyaan harga, proses tempahan dan sebagainya...:) Sales hanya valid untuk pilihan pakej sahaja.

untuk memudahkan lagi pemahaman anda di jemput untuk membaca
1. Term and Condition
2. Cara-cara untuk menempah / Pilihan pakej

12 Comment (s):

  1. wahhh sy nak offer ni..aritu dah email..nanti sy buat draft ya...hehehhe

    ReplyDelete
  2. waah pd yg belum, sure tak lepaskan peluang ni, moga makin murah rezki sha! Amin..^_^

    ReplyDelete
  3. Wah peluang bagus nih. If X kerana baru je tkar template. Sure Grab... Semoga Bisnes makin maju dan rezaki kian bertambah Sha...

    ReplyDelete
  4. waahhh best2 ni... moga bisnes success..

    ReplyDelete
  5. offer utk dolly jer ada x hehe..

    ReplyDelete
  6. aku ga boong lo tapi blog ini bagus bgt,,saya sukaa,,teruslah berkarya,,

    ReplyDelete
  7. sama lah..akk puntak tahu guna jugak ! boleh nak belajar tapi malas lah...tekan2 pastu kena malware..nasib ada peranti virus..kus semangat!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™