Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Rasa Hari2 pun sedih...

Bosan betul baca blog ni! sedih la apa la... eh... suka hati la... nak cerita juga... kenapa duk sedih2 ni... hehehe ini sebab saya tinggal kat rumah ni sesorang... menghadap blog la kerjanya... nak berfacebook tak pandai langsung...

Kalau keluar rumah kan... ada aje mata2 dan mulut2 yang berbunyi... serius... dah sebulan saya tak keluar rumah... dulu ada juga nenek tuan rumah ni datang... tapi lepas isu yang saya taip semalam..,[actually cerita tu dah lama] pasal duk kata Khalis kurus Khalis manja tu... adui... tersound pulak saya: kata dah nak wat macam mana... dia main kuat tak kan nak paksa dia makan... jadi itu la kot punca nenek tu tak datang atau pun dia sakit lutut?... tambah2 ada barang saya beli secara online hilang [kerongsang]. Guna pos express dah dekat dengan sebulan pun barang tu di pos kepada saya... tapi tak sampai2... terpaksalah penjualnya menggantikan dengan produk baru...

Rupanya... suatu hari my hubby terpandang sampul pos express kosong kat tepi rumah nenek tu... aduih la... dah macam mana nak shopping online pas ni...:( tak sangka saya... boleh jadi macam tu... tapi mungkin tak de rezeki kan... lepas peristiwa tu... nenek tu dah tak datang rumah saya, sebab dia kata itu cucu dia punya... kot ya cucu dia punya tak kan nama sama dengan saya kan... huhu...

Ramai rakan blogger yang bagi comment... semua membina... terima kasih ya... apa2 luahan dalam blog saya ni... saya anggap bukan nak share 100% pun... sesiapa yang sudi baca boleh baca... kalau tak baca pun tak pe... sebab saya terkadang memerlu ruang juga untuk bercerita meluah...walaupun benda tu bagi orang lain perkara basic yang tak perlu di kongsi pun. kalau ada yang boleh bagi pandangan membina saya alu2kan... tapi semuanya adalah berkenaan dengan perasaan saya dan apa yang saya rasa... saya rasa tak salah kan... sebab nak juga bercerita macam orang lain bercerita... macam best je bila dibaca semula... tidak sesekali nak minta orang puji ke orang kutuk jauh sekali... sebab ini kekadang yang berlaku di sekeliling saya... bukan di sekeliling blog...

Blog ini juga saya bercerita tentang my Khalis sebab nak dia baca suatu hari nanti... dan Insyaallah sedikit sebanyak boleh dia menyelami macam mana hati seorang ibu, hati seorang wanita dan lebih mengenali siapa ibunya [serius kekadang ini berlaku, yang mana anak tidak dapat nak mengenali ibunya walaupun ibunya yang melahirkannya...] macam mana tu... saya tak kata orang... saya kata saya... itupun kalau Khalis rajin membaca... apa yang saya share dalam blog saya ini adalah tutorial dan juga info2 kebapaan [walaupun saya bukan expert tapi sedikit sebanyak dapat pahala daripada memberi pengetahuan kepada orang lain] yang lain... kalau berbentuk personal adalah memang personal life saya... dan kalau berbentuk announcement saya akan cakap... terutama untuk memudahkan pemahaman kepada customer dan juga bakal customer... sebenarnya tak de sinis2 tak de kias2... semuanya terbuka... ikut pandangan masing2 tepuk dada tanya selera... kalau anda terasa saya menyentuh pasal anda, sila email atau YM saya bertanya dengan lebih lanjut...

terkadang jadi konfius pulak... ni blog aku ke blog sape? kalau meluah pun salah... kalau tak meluah rasa macam nak giler duk berfikir hal sekeliling... dah la ada yang tak boleh nak luah... ada yang terasa boleh nak luah pun tak kena juga... [hal sekeliling yang saya maksudkan adalah hal di sekeliling saya secara realiti bukan secara alam maya. untuk alam maya saya rasa tak de apa yang perlu difikir kecuali bisnes saya, yang lain kalau saya baca saya boleh bagi komen yang bernas saya cuba... kalau saya tak leh nak bagi komen yang membina saya diam dan baca je...]... huhu... ok lah...Happy blogging semua... saya tak kenal anda semua...tapi terima kasih bebanyak sebab sudi jadi kawan saya walaupun di alam maya... kalau rasa entry yang saya taip tu... emo tak tentu pasal... rasa teruk ke... tak yah baca pun tak pe... hehehe tapi kalau rasa baik hati... tinggal komen lagi dialu alukan... :)

Air mata nak menitis ni... daa...:(

6 Comment (s):

  1. akak..
    saba eh..
    jgn sdeh2 tau.. =D

    ReplyDelete
  2. tak salah sekadar meluah..dan sbg pembaca akk suka baca apa juga cerita..

    akk juga begitu..ada hari sedihh,rindu..geram..bloglah tempat meluahkan segala terbuku :)

    ReplyDelete
  3. ala mommy...biarkan lah...kita suker jer baca dtg sini...kdg2 tinggal jejak...kdg2 jadi silent reader...mmg puas bila dapat luahkan apa yg terpendam...org pompuan patutnya lebih faham org pompuan...jadi ibu faham mommy k...caiyok2!

    ReplyDelete
  4. akak,,, xmo la sedih2. xpe, ade yg sudi mbaca :)

    ReplyDelete
  5. alahai..selalu je terlepas cite awak..pape pun bersabar lah ye..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™