Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Hari Akhir...

Hari ni... hari terakhir untuk Whitey Mommy Sales...:)
Sesiapa yang berminat nak order... jemput email ya...:)
ada yang tinggal message kat shoutbox saya hanya boleh reply kat situ je... sebab Gb broadband saya dah abis... jadi tak boleh nak buka blog yang mana tinggal massage...
harap tak kecik hati...;)
saya dah buka... tapi... tak keluar shoutbox untuk tinggalkan pesanan...

Lepas ni... akan ada harga baru... hehehe dalam proses merangka... untuk pasaran yang lebih luas... dan improve my cartoon character, menamakan cartoon character dengan nama yang lebih spesifik...semuanya surprise... apapun.. saya akan inform... hehehe duk tengah merangka nak design template baru untuk blog Design...:)

Terima kasih kepada semua yang sudi baca blog ni...:)

5 Comment (s):

  1. rasa mcm nk oder template la pulak...

    ReplyDelete
  2. cepat2 sebelum terlambat, seb baik k.eina sempat..hehe..

    waaah kezutan apakah itu?..bestnyer..chaiyok2..hehe..

    ReplyDelete
  3. weee..dah dapat eh cd tu..


    best sha..maju lagi kehadapan..

    ReplyDelete
  4. Best best best.. Gud luck mommy..
    Jgn lupa design cartoon carektor ibu yg bertemakan garang & seksi 2 tau.. hihihihi

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™