Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kerja yang Sangat Banyak.

Lagi 2 hari saya akan berpindah ke rumah baru. Serius. Barang pun tak packing lagi. macam mana nak packing. Khalis asyik melekat. kan kalau bongkar kotak sana sini. Bahaya pulak habuk kat Khalis. jadi kena tunggu My Hubby balik... baru leh sambung untuk pack. tu pun biasanya dia balik dalam pukul 2,3 pagi. Kekadang badan pulak terasa tersangat lesu dan penat.

Kerja2 design pulak terkadang ada idea... terkadang bila lesu... berkali2 duk ulang untuk coding dan design tapi still tak dapat hasil yang memuaskan hati sendiri. Jadi ada blog yang masih tak siap... Harap customer saya paham. ya la kan... nak cantik... mesti kena fikir betul2 temanya kan...:) Tapi saya rasa kena stop sekejap sebab saya nak pindah rumah. Jadi banyak nak kena kemas. Siang2 tak boleh nak design. Even Khalis kat sebelah. tapi terkadang dia sentiasa menarik perhatian saya untuk melayan dia. Saya tak dapat nak cari masa yang sesuai untuk design template. macam mana nak solve perkara ni...:(

Blog untuk Whitey Mommy Design pun masih tak siap lagi. [blog orang pun tak siap... takkan nak siapkan blog sendiri kan...;p] Sekarang saya tengah letak harga untuk setiap produk. masih dalam pembikinan. Sebab ada dua harga dah sekarang... :) masih lagi dalam perangkaan. Blog ni baru 40% siap. Tab2 maklumat kat atas tu pun ada yang letak ada yang masih lagi tidak mempunyai pautan. hm... terlalu banyak nak buat. betapa saratnya kepala ini. huhuhu...

Rumah ni bersepah tak yah nak cakap la... tak de mood langsung nak kemas. since ada lagi 3 hari nak pindah...

Untuk klien yang menunggu... saya ingat nak minta cuti seminggu sempena nak pindah rumah... bila semua dah setel... saya akan continue design... kepada sesiapa nak order... semua order anda akan di layan... anda boleh order dan buat payment... serta menunggu giliran untuk didesign... walaupun BZ pindah rumah... Insyaallah saya akan curi2 untuk cuba design bila saya berasa tenang...:)

4 Comment (s):

  1. step by step la sha. tuntutan masa nak buat macam mana, nak undur tak boleh, nak cepat lagi la tak boleh. kenalaaa buat dgn gembira walau tak suka.

    ReplyDelete
  2. Selamat berpindah.. Biarkan nenek yg mencurik tu keseorangan. huhu

    ReplyDelete
  3. lain ropa nyer..hikss suka yg lama tu sha!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™