Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Penat Lagi

Salam semua...
Pertama Kali saya nak minta maaf dengan semua customer yang menunggu... yang bertanya... tak sempat saya nak reply email anda lagi... ada juga yang saya dah reply...:) maaf ya...sebab tak memberi feedback yang cepat...saya just baca then tak sempat nak reply... ni tengah cari gali semula email2 yang lama2 untuk direply... dapat online pun sekejap je ni... sebab rumah tak siap lagi kemas...

Almaklumla sorang je yang kemas...:D dibantu oleh En suami... tengah2 ngangkat barang tetiba rasa macam ada something yang turun... Alamak... Peranakan [rahim] saya turun] dah rasa tak selesa... sakitnya tuhan je yang tahu...:( pagi ni baru lepas urut ni... dah lega sikit... makcik tu kata... "Hati awak ni lembut, sebab tu badan awak ni lembut, manja, jadi tak leh nak buat kerja berat2 sangat... nanti akan beri kesan kat badan. kena jaga2 wat kerja ni" ha... hambik tak pasal2 kena bagi ceramah... huhu jadi memang saya tak leh nak wat kerja la

Saya nak minta cuti lagi sehari atau dua hari... nak setelakn betul2 rumah ni... ades... laptop ni pun virus masih menyerang... saya tak tahu nak buat macam mana... kenap ok kejap tak ok...

Sedih betul... lepas peristiwa kena maki hari tu kan... pastu lepas kami dah keluar pun dia masih lagi nak porak perandakan lagi saya... padahal yang membuatnya suami saya... huhu saya pulak yang kena... dia telefon ke kampung lepas tu duk bercerita macam2 pualk kat mak mentua saya... huhu...

Laptop ni betul2 dah nazak la... satu taip, lambat baru keluar hurufnya...:(

9 Comment (s):

  1. Salam Sha. Sy br je bc kes Wan tu. Gila la dia n anak dia wt Sha mcm tu. Kalau la sy ada kt c2, mmg sy tampar je mulut diorg. Dahsyat sgt la org2 yg maki dpn muka ni. Xpe Sha. Biar Tuhan je yg balas perbuatan jahat mereka tu. Elok la Sha dh pindah. Pasni, start a new life.

    ReplyDelete
  2. sabar ya..takpe take time.. kalau tgh serabut nak buat design pun nanti takde mood kan..

    ReplyDelete
  3. aii teruk lah wan tu..bila nk insaf tu..sabar je sha..yang benar tetap benar!

    ReplyDelete
  4. lahai mommy!!! jgn angkat benda berat2 sgt.. kte pmpuan ni peranakan le plg penting nak dijaga.. take care ye mommy... :D

    ReplyDelete
  5. owhh patut la..ok akak tgu je bila sha dh free utk design template akak..dah bank in tau...cuma draft je belum bagi...

    ReplyDelete
  6. haaah peranakan jatuh?..issh bahaya tu sha..take care ye..issh risau plak akak dengarnye..huhu..yelah sha pun sorang kan nak uruskan semua urusan..aduhai...dugaan sungguh...

    mereka yg suka buat jht tu, biarlah tuhan je yg membalasnya nnti! issh..

    take care tau..

    ReplyDelete
  7. lappy baru lah yangg...

    *ehh suka la nw tmplate ni, kemas!!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™